Grad kao živi organizam
Vizualni identitet Dubrovačkih ljetnih igara kroz povijest su kreirali brojni ugledni likovni umjetnici i dizajneri, među kojima i Tomo Gusić, Boris Ljubičić, Luka Gusić i Orsat Franković, dok je izrada ovogodišnjeg vizualnog identiteta povjerena Maru Pitareviću i dizajnerskom dvojcu Šesnić&Turković.
- Dubrovnik je svjetski slavan kao grad jedinstvene ljepote i bogate prošlosti, a jedna od prvih asocijacija na Dubrovnik su njegove zidine. Naša ideja tu nastaje, a nadograđuje se s HEART OF ART. Jer Dubrovnik zaista ima srce od umjetnosti. U danima najveće slave Dubrovačke Republike umjetnost je pulsirala unutar zidina Grada, a Dubrovačke ljetne igre svake godine ožive to srce umjetnosti – objasnili su umjetnici odakle su crpili inspiraciju za ideju.
- Vizualna sličnost srca i tlocrta grada izgleda banalno jednostavno i upravo zbog toga na najbolji način pojačava poveznicu između arhitekture grada i anatomije živog organizama koji živi i slavi umjetnost. Dubrovnik o kojem mi govorimo nije od kamena, nego od čiste emocije. Nadamo se da će ovaj koncept nadahnuti izvođače na srčane izvedbe i posjetitelje da Igre dožive ne samo očima i ušima, već i srcem – rekli su umjetnici.
Maro Pitarević glavni je kreativni direktor Digitela koji je u tu marketinšku agenciju došao nakon što je šest godina vodio vlastitu agenciju Hot dog, dok je prije toga radio u agenciji Grey Worldwide kao copywritter i kreativni direktor, a zatim i u agenciji Bruketa&Žinić kao glavni kreativni direktor. Izdao je i dvije zbirke pjesama, a jedan je od osnivača Udruge profesionalnih pisaca te nezavisnog festivala kreativnih komunikacija „Sudnji dan“. Marko Šesnić i Goran Turković vode studio za grafički dizajn Šesnić&Turković i dobitnici su brojnih strukovnih nagrada i priznanja od čega se izdvaja Red dot nagrada za izradu vizualnog rješenja predstave „Rat i mir“ L. N. Tolstoja postavljene u HNK u Zagrebu.