MOBITELI NAM 'ZAPELI' NA BALKANU I u EU s HT Eronetom i ometanjem signala
HT Eronet nije nikakva nepoznanica dubrovačkim stanovnicima jer već dugo vremena muku muče s konstantnim ometanjem signala od strane ove BiH mreže. I dok smo mi ušli u Europsku uniju, mobilni telefoni su nam očito ostali negdje u međuprostoru.
Navedeni su problem posebno imali priliku upoznati pojedini Mokošičani koji su s Eronetom ušli u Europsku uniju. Naime, upravo 1. srpnja, sasvim ironično, kod njih je zabilježeno pojačano ometanje signala pa su mnogi od njih bili u 'roamingu', pričali po astronomskim cijenama preko svojih mobilnih uređaja, a neki od njih muku mučili i s internetom.
Naime, i oni koji koriste internet na bonove imali su sličnih problema pa su se mogli spojiti samo preko navedene BiH mreže, a po navedenom pitanju u susret građanima, kao i obično, nisu izišli ni nacionalni mobilni operateri. Naime, ukoliko ste 1. srpnja, recimo, na području Mokošice koristili internet na bonove od strane T-Mobilea, niste imali signala pa ste bili spojeni na Eronet koji vam je vrlo vjerojatno 'pojeo' sav novac na računu jer je vrlo vjerojatno i to da niste dobili upozorenje o tome kako ste 'prešli' na BiH mrežu.
Ukoliko jeste, tad vjerojatno niste mogli koristiti nijednu od tarifa T-Mobilea koju ste priključili i za koju ste platili naknadu. Naime, ukoliko ste uključili opciju 'Internet dan' za neograničeno surfanje tijekom 24 sata, i uz to platili naknadu od 10 kuna, zbog ometanja signala od strane Eroneta, niste ju iskoristili, a novac za plaćanje nečega što niste ni koristili na vaš račun nije vraćen. Ukoliko ste se poželjeli dobro posvađati s nekim od agenata koji rade u službi za korisnike, zasigurno vam nije pošlo za rukom, jer su baš tada, gle čuda, svi oni bili zauzeti.
Inače, stranice nacionalnih mobilnih operatera svakodnevno se pune uvrijeđujućim porukama frustriranih korisnika kojima je već postala uobičajena praksa da plaćaju usluge koje nisu koristili. Ukoliko ometanje signala od strane HT Eroneta, koji je na okolnim dubrovačkim područjima postala normala, „nije u nadležnosti nacionalnih mobilnih operatera“, onda bi svakako bilo u redu kada bi se građanima na račun vraćao novac za usluge koje nisu ni koristili.