Hrvatska turistička zjednica odustaje od slogana 'Mediteran kakav je nekad bio', do 2020. udvostručenje potrošnje
Program rada za 2014. još mora usvojiti Sabor HTZ-a koji se, kako se čulo, priprema za idući tjedan.
Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić istaknula je da je ključno polazište za Program rada za 2014. bila nova turistička strategija te prva izvješća novog strateškog marketing plana hrvatskog turizma koji se dovršava.
Svi ciljevi tih planova vode do toga da se do 2020. ukupna turistička potrošnja udvostruči, na oko 14 milijardi eura, a broj sadašnjih noćenja poveća za više od 10 milijuna, na oko 86 milijuna. To se uz ostalo može ostvariti ako se u pred i posezoni od 2014. do 2020. broj turista poveća za oko milijun.
Cilj je i ojačati tržišnu snagu nacionalnog turističkog brenda za oko 50 posto, a sprema se i natječaj za novi vizualni identitet, logo i slogan hrvatskog turizma jer je postojeći ('Mediteran kakav je nekad bio') u tržišnim istraživanjima dobio prosječne ocjene, kazala je Matešić dodavši da bi se ta novost trebala predstaviti na sajmu u Londonu iduće godine u studenom.
Za sve to potrebni su novi diferencirani turistički proizvodi što će HTZ poticati i što će biti jedna od glavnih aktivnosti HTZ-a za 2014., kao i usmjerenje na nekoliko strateških tržišta, među kojima su 'top prioritet' Njemačka, Austrija, Velika Britanija i Skandinavija, ne zanemarujući ni ostala tržišta.
Više na Business.hr i Ministarstvo turizma