/* */

DUBROVAČKI PODUZETNIK KREŠO GUDELJ: Evo kako je moja tvrtka za oglašavanje privatnog smještaja postala vodeća u Crnoj Gori

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Dubrovački poduzetnik Krešo Gudelj još 2006. godine pokrenuo je svoju tvrtku GUST d.o.o. koja se bavi marketingom i internet oglašivanjem. Na samom početku poslovanja tvrtka je privukla interes stranih ulagača, takozvanih business angelsa, koji ulažu u male poduzetnike te im pomažu, kako financijski, tako i svojim iskustvom i savjetima. Tvrtka GUST d.o.o. je prva tvrtka u Hrvatskoj koju su zajednički financirali strani business angeli.

Od sredine 2008. godine tvrtka se bavi oglašavanjem privatnog smještaja na području Hrvatske, Crne Gore, Slovenije i Italije a danas ima više od pet tisuća plaćenih oglasa.

'Još devedesetih godina, sa svojom osobnom web stranicom, oglasi su se odnosili isključivo na dubrovačko područje. Međutim, posao sam sa stranicom adriatic-home.com proširio na nacionalnu razinu, a potom i na susjedne zemlje, točnije Crnu Goru, Sloveniju te na posljetku i na Italiju. Upravo u Crnoj Gori stranica adriatic-home.com postala je lider po pitanju broja plaćenih oglasa koja je dosegla brojku od 1400. Na području Dubrovnika trenutno imamo oko 400 plaćenih oglasa, a isto toliko i na području otoka Hvara,' kazao je Gudelj koji je, kako bi dodatno učvrstio poziciju na crnogorskom tržištu, uspostavio partnerstvo s najpoznatijim tamošnjim web stranicama u branši turizma. Tako je u suradnji s njima svojim crnogorskim korisnicima omogućio dodatnu promidžbu smještajnih kapaciteta.

Od travnja 2008. godine, Gudeljova je web stranica zabilježila gotovo milijun upita za privatni smještaj. Oglasi privatnih iznajmljivača predstavljaju se na ukupno 19 jezika koji se aktivno prezentiraju i na svim društvenim mrežama. Ponude privatnog smještaja šalju se i putem newslettera na više od 100 tisuća e-mail adresa gostiju diljem svijeta.

'Pozitivan trend stranice adriatic-home.com prate i objavljeni rezultati Turističke zajednice grada Dubrovnika za prošlu godinu gdje je zabilježen porast od čak 51 posto dolazaka gostiju u privatni smještaj u odnosu na pretprošlu godinu. S druge strane, hotelski smještaj u Dubrovniku bilježi lagani pad od dva posto u broju noćenja. To je jasan pokazatelj kako se ulaskom Hrvatske u EU na turističkom tržištu događaju bitne promjene,' prokomentirao je Gudelj.
 

Ivona Butjer

Popularni Članci