Prvi čovjek TUI Travela posjetio Dubrovnik i predstavio planove Karisma Hotels Adriatica

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Peter Long, glavni izvršni direktor kompanije TUI Travel PLC (TUI Travel) te izvršni direktor za turizam i član Izvršnog odbora TUI AG, i drugi visoki predstavnici kompanije TUI Travel PLC sletjeli su jučer u Dubrovnik kako bi se bliže upoznali s trenutnim poslovnim planovima svoje Grupacije vezanima za Hrvatsku kao turističkim odredištem.

Ranije ove godine, TUI Travel i njihovi partneri najavili su razvoj nekoliko resorta za Thomson – vodeći brend grupacije u Ujedinjenoj Kraljevini. Riječ je o ekskluzivnom i jedinom hotelu na otoku Koločepu koji će biti još jedan primjer predanosti TUI Travela strategiji ponude jedinstvenih iskustava za odmor.

TUI AG, najveća je svjetska putnička kompanija i strateški partner kompanije Karisma Hotels Adriatic (KHA). Njezin svjetski uspjeh potvrđuje prisutnost u 180 zemalja diljem svijeta, čak 30 milijuna gostiju godišnje, vodeća pozicija na preko 30 svjetskih tržišta i upravljanje avio kompanijom s čak 141 zrakoplovom.

Ono što Karisma Hotels Adriatic kompaniju čini jedinstvenom jest sinergija znanja, bogatog iskustva i jasna vizija budućeg razvoja turističke ponude kojoj će veliki doprinos dati upravo TUI Travel PLC kroz partnerstvo sa iskusnim poslovnim grupacijama Karisma Resort International iz Meksika, liderom u hotelskom menadžmentu, koja u svom portfelju ima zavidnu kolekciju nagrađivanih hotela i Agrokora, najveće kompanije u Adria regiji a ujedno i vodeće u djelatnostima u kojima posluje na tržištima Središnje i Istočne Europe.

Karisma Hotels Adriatic usmjerena je na stvaranje novih diferenciranih proizvoda, pružanje jedinstvenog doživljaja koji će zadovoljiti zahtjeve današnjih putnika i tako osigurati prvenstveno nove goste i dodatne charter letove na hrvatskim destinacijama te stvoriti dodatnu vrijednost u cjelokupnoj turističkoj ponudi Hrvatske.

Koliko je značajno ovakvo partnerstvo za budućnost hrvatskog turizma komentirao je Ratomir Ivičić, zamjenik ministra turizma Republike Hrvatske:

„ Vrlo sam zadovoljan kada vidim da je potencijal Hrvatske kao značajne turističke destinacije prepoznat od strane najuspješnijih turističkih kompanija, i upravo takve odlučne, razvijene i međunarodno uspješne kompanije mogu dati snažan zamah u daljnjem razvoju turističke ponude u Hrvatskoj. Svjesni smo napora koje kompanije ulažu u ostvarenje svojih poslovnih planova stoga ćemo nastojati biti dobar sugovornik i partner svima koji svojim poslovanjem mogu pomoći u razvoju hrvatskog turizma, zajednice i gospodarstva u cjelosti.“ izjavio je Ratomir Ivičić.

Iz TUI TRAVEL PLC-a poručili su da Hrvatska kao odredište može ponuditi mnogo, za više od 30 milijuna klijenata TUI Travela tako da će Grupacija nastaviti razmatrati potencijalne prilike na ovom području.
 

Popularni Članci