/* */

Niko Bulić: Optužbe o preplaćivanju nastupa Ane Rucner su naručene, znam i preko koje PR agencije!

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Lucija Komaić

Bivši direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić za Dubrovački je dnevnik prokomentirao napis objavljen u Jutarnjem listu, a koji govori o tome kako je za nastupe poznate hrvatske violončelistice Ane Rucner plaćao 5,3 milijuna kuna u razdoblju od tri godine. 'Tužno je i strašno to što mi rade. Sve je to naručeno i točno znam tko daje podatke i preko koje PR agencije,' kazao je Bulić te dodao kako bi 'Ana Rucner bila bogatašica da su ju toliko plaćali.'

U telefonskom razgovoru za Dubrovački dnevnik također je kazao kako se radi o ljudima koji pokušavaju 'ispeglati' svoj lik i djelo narušavajući njegov rad, trud i prave vrijednosti koje je izgradio te kako su još jednom prijeđene granice dobrog ukusa.

'Spotovi su vlasništvo Turističke zajednice i distribuirani su po cijelom svijetu'

Osim toga, Bulić je svoje mišljenje izrazio i u službenom priopćenju u kojem navodi kako napis u Jutarnjem nije nikakva ekskluzivna vijest. 'Ugovori o suradnji otkazani su već u studenome prošle godine. Nastup na godišnjem sastanku USTOA-e , najvažnijeg profesionalnog udruženja u američkom turističkom biznisu trebao je biti 20. jubilarni nastup jer je Hrvatska bila domaćin službenog ručka zadnjeg dana programa od 1993. godine. Za vrijeme ručka održava se prezentacija Hrvatske uz glazbeni nastup istaknutih izvođača. To je sve po protokolu organizatora, kao što organizator određuje i mjesto gdje se sastanak održava. U pravilu je uz HTZ nastupao i Zagreb i Dubrovnik zbog posebne zainteresiranosti za američko tržište ,' stoji u priopćenju u kojem je podsjetio kako su prethodnih godina nastupali i Tereza Kesovija, klape Ragusa i Maestral, Sandra Bagarić i drugi umjetnici.

Posebno naglašava i činjenicu kako Hrvatska turistička zajednica nije potrošila 5,3 milijuna kuna na nastupe Ane Rucner. 'To je zlonamjerno iskrivljavanje činjenica. Radi se o troškovima nastalim za produkciju promidžbenih video spotova i filmova koji su vlasništvo Hrvatske turističke zajednice i distribuirani su po cijelome svijetu. Film Oda radosti nije snimljen za Anu Rucner, nego je poznata umjetnica odsvirala Beethovenovu europsku himnu za film i video spot Hrvatske turističke zajednice koji su bili dio kampanje Hrvatska - nova turistička zvijezda EU,' pojašnjava.

'Da mogu vratiti vrijeme, opet bih uradio isto'

Osim toga, navodi i kako je na promidžbenim nastupima u svijetu Hrvatska plijenila pozornost izvrsnošću i visokim profesionalizmom. Samo dio troškova, kako kaže, odnosio se na nastupe Ane Rucner. 'Njeni nastupi su bili cijenom znatno povoljniji od drugih renomiranih izvođača pa i zbog troškova puta pratećih glazbenika ili članova klapa. Prosječna cijena nastupa bila je 20 tisuća kuna bruto u što je uključen i honorar ton majstora, jer je po ugovoru o suradnji Ana Rucner preuzela obvezu besplatnih nastupa, koja nažalost zbog prekida suradnje nije u potpunosti iskorištena,' tvrdi Bulić.

Naglašavajući kako se radilo o visokom profesionalizmu i odličnoj turističkoj promociji zemlje, Bulić navodi kako bi opet sve isto uradio. 'Svi koji su pratili naše nastupe u svijetu, od turističkih djelatnika do hrvatskih veleposlanika bili su na to ponosni i to mogu potvrditi. Nisu slučajno i njemački TUI i Thomas Cook, kao i Egipat na prošlom ITB-u angažirali Anu Rucner za njihove promidžbene aktivnosti. Hrvatska je bila ogledni primjer uspješne promocije. Da mogu vratiti vrijeme opet bih učinio isto. To su drugi prepoznali i ja sam na to ponosan. Video spot Oda radosti prikazivao se u EU Parlamentu u Bruxellesu prilikom potpisivanja sporazuma o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji, 9. prosinca 2011. godine, nebrojeno puta koristile su ga sve državne institucije, od Vlade, Predsjednika RH, veleposlanstava i ministarstava. Čak je i gospodin Paul Vandoren angažirao Anu Rucner na proslavi Dana Europe ove godine u Zagrebu i uz nastup uživo na velikom platnu prikazivan je spot Oda radosti! Žalim samo što navedeni spot nije korišten u promidžbi tijekom ovogodišnjih prvih šest mjeseci do ulaska u EU jer je upravo za to bio pripremljen. Nažalost, to ne smijem komentirati. Recite mi koja je zemlja za jedan spot dobila 12 međunarodnih nagrada. Na to sam ponosan. Ponovno bih to napravio jer sam od početka u to vjerovao i danas jos više vjerujem', zaključuje Bulić.
 

Ivona Butjer

Popularni Članci