Iz Jadrolinije odgovorili na pritužbe: "Radimo na zahtjev lokalaca, od uvođenja bookinga niti jedan otočanin nije ostao bez karte"
Jadrolinija je odgovorila na pritužbe nezadovoljnog sugrađanina koji se požalio na uslugu hrvatske brodarske kompanije, odnosno na probleme koji nastaju na Lopudu.
Sugrađanin, inače poslovni partner i dugogodišnji korisnik usluga Jadrolinije, a i stanovnik otoka, požalio nam se na uslugu hrvatske brodarske tvrtke, poglavito u odlascima na Lopud.
Potužio se na to što je za Elafite je postavljen brod Kata, umjesto Postire, a koji ima manji kapacitet putnika. Kao problem je naveo i to što je raspored trajekta Hanibal Lucić i katamarana Kata sastavljen na način da oba broda dolaze u isto vrijeme na Lopud, pa se svakodnevno događa da jedan od ta dva broda stoji u vali na Lopudu i čeka drugog da završi s iskrcajem.
"U zadnjih mjesec dana, dodatni problem nastaje prilikom ukrcaja putnika u Gružu u 10 sati, na brod Kata. Zbog izrazito loše organizacije prodaje karata, brod svaki dan kasni, u prosjeku 10 minuta. Jadrolinija kao državna firma, više uopće ne brine ni za stanovnike grada, a još manje otoka", naveo je nezadovoljni sugrađanin.
Za reakciju smo kontaktirali i Jadroliniju.
"Prema nalogu Lučke uprave Jadrolinija ima na raspolaganju samo jednu rivu na Lopudu te je navedeno razlog plutanja katamarana dok trajekt Hanibal Lucić ne isplovi. Brodska linija Dubrovnik – Koločep – Lopud – Suđurađ (Šipan) od 11. travnja je postala linija s rezervacijom, što znači da se na njoj vrši prodaja karata za određeni sat polaska. Važno je svakako napomenuti da je isto uvedeno uz suglasnost mjesnih odbora Elafita, a upravo u cilju osiguranja mjesta na željenom polasku za otočno stanovništvo u periodu visoke sezone. Također, izuzetno je važno naglasiti da ni jedan otočanin nakon uvođenja bookinga, odnosno linije s rezervacijom, nije ostao bez mjesta na željenom polasku. Uz navedeno, u slučaju da na ukrcaj ne stignu putnici s unaprijed kupljenim kartama, a ima još putnika koji žele putovati, ali nemaju kartu, koordinacijom posade i agencije omogućuje se kupnja karte za taj polazak i naravno, ukrcaj. Katamaran Kata preuzeo je liniju umjesto broda Postira upravo na zahtjev lokalnog otočnog stanovništva jer omogućuje bolji komfor pri prijevozu putnika i mnogo lakši pristup osobama s invaliditetom", stoji u reakciji Jadrolinije.