TSS "CARINA II" pod imenom 'Princess Helene' bio je raskošno opremljen trajekt, kao kruzeru mu je prednost bila jer je primao i vozila putnika
Kada je 1967. započeo još jedan u nizu izraelsko-egipatskih ratova, CARINA II je unajmu američkog State Departmenta preuzela u Egiptu skupinu od 556 američkihdržavljana koji su se tamo našli u životnoj opasnosti.
U floti grčkog brodara Chandrisa plovilo je neposredno nakon Drugog svjetskog rata nekolikostarih i u grčkim brodogradilištima preuređenih američkih i kanadskih putničkih brodova.Jedan od njih, na priloženoj fotografiji privezan uz obalu gruške luke, bio je i brod CARINAII.
Godine 1930. na navozima brodogradilišta William Denny & Brothers u škotskom mjestuDumbarton izgrađen je kao novogradnja broj 1244 po narudžbi poznate kanadske željezničkekompanije Canadian Pacific (CP), dobio je ime PRINCESS HELENE. Bio je to putničko-teretni brod od 4055 bruto tona, dug 100 i širok 15,5 metara. Šest parnih SRG turbina ukupnesnage 1123 KS preko dvije propele su mu davale zavidnu brzinu od 19 čvorova.
Bio je namijenjen plovidbi zaljevom Fundy između luka Saint Johnu u New Brunswicku iDigby u Novoj Škotskoj. Mogao je prevozíti 500 putnika i 50 automobila.
Standardi opremanja CP brodova uvjetovali su da je i PRINCESS HELENE bio dalekoraskošnije opremljen za udobniju vožnju u odnosu na ostale kanadske trajekte. Solidnoizgrađeni brod besprijekorno je na ovoj pruzi u zaljevu Fundy služio pune 33 godine, čak i zavrijeme rata kada je zbog opasnosti od napada njemačkih podmornica često imao zaštitnupratnju razarača i lovaca Kanadske ratne mornarice i zrakoplovstva.
UKRCAJ AUTOMOBILA PUTNIKA KAO VELIKA PREDNOST
Nakon što je vjerno odslužila svoj posao, PRINCESS HELENE je 1963. prodana grčkimbrodovlasnicima, braći Chandris. Brod je promijenio i ime, prvo u HELENE, a odmah potomu CARINA.
Sredinom 1963. preplovio je Atlantski ocean i usidrio se nedaleko Chandrisovogbrodogradilišta Ambelaki. Tu je čekao pune dvije godine da bi bez velikih kozmetičkihzahvata bio skromno preuređen u brod za jeftinija kružna putovanja. Od tada može prihvatiti550 putnika kao trajekt ili svega 220 putnika na krstarenjima.
Neko vrijeme plovi kao trajekt između Patrasa i Brindisija, a potom na kružnim putovanjimaistočnim Sredozemljem. Zimi bi uglavnom bio raspremljen. Njegova je velika prednost bila umogućnosti ukrcaja osobnih automobila tako da su putnici na kružnim putovanjima moglivlastitim autima putovati prema zanimljivim izletištima luka u koje bi brod uplovio.
Godine 1967. ponovo mijenja ime u CARINA II pod kojim plovi sve do odlaska u rezalište.Kada je 1967. započeo još jedan u nizu izraelsko-egipatskih ratova, CARINA II je u najmuameričkog State Departmenta preuzela u Egiptu skupinu od 556 američkih državljana koji su se tamo našli u životnoj opasnosti. Iako za sve njih nije bilo dovoljno kabina, dobar dioputnika je bio itekako presretan da se na bilo koji način dokopa sigurnosti luke Pirej kamo ihje brod u ovako rizičnoj operaciji uspješno prevezao.
POSJETI DUBROVNIKU
CARINA II je po prospektima putovanja iz 1967. održavala redovna dvanaestodnevna kružnaputovanja iz Venecije tičući luke: Krf, Iraklion, Haifa, Rodos, Pirej, Dubrovnik i povratkom u Veneciju.
Godine 1971. naizmjenično je održavala kružna putovanja s polaskom iz Venecije tičući luke:Krf, Pirej, Chios, Dekeli, Kusadasi, Patmos, Rodos, Itea, Dubrovnik, Venecija odnosnoVenecija, Dubrovnik, Krf, Iraklion, Rodos, Alexandria, Pirej da bi se noćnom plovidbom krozKorintski kanal vratila natrag u polaznu luku. Međutim, CARINA II je kao već ostarjeliputnički brod raspremljena u grčkoj luci Perama ujesen 1972. gdje je čekajući usidrena uzaljevu Eleusis sve do ožujka 1977., konačno izrezana u hrpu staroga željeza.