Dubrovnik promoviran tijekom Wimbledona, stotine tisuća ljudi vidjele promo materijal
Turistička zajednica grada Dubrovnika pokrenula je geotargetiranu kampanju na društvenim mrežama Facebook i Instagram tijekom trajanja prestižnog teniskog turnira Wimbledon. Kampanja je imala za cilj promovirati Dubrovnik kao idealnu destinaciju za sve ljubitelje tenisa. Kampanja je bila aktivna od 30. lipnja do 13. srpnja 2025., a ciljna skupina kampanje bili su gledatelji i posjetitelji jednog od najpoznatijih teniskih događaja u svijetu.
Kampanja je ostvarila iznimne rezultate, dosegnuvši ukupno 122.554 jedinstvena korisnika te generirajući 427.580 impresija. Ovim rezultatima nastavlja se uspješan niz promotivnih aktivnosti koje koriste moderne digitalne alate za učinkovitu komunikaciju i promociju velikih svjetskih sportskih i kulturnih događanja. Sljedeće planirane digitalne kampanje bit će usmjerene na također vrlo atraktivne događaje: teniski turnir US Open te filmski festival u Veneciji, obavijestili su iz Turističke zajednice grada Dubrovnika.