Od ideje do lojalnog klijenta: Naučite praktične strategije za rast poslovanja

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: dura

Imate super proizvod ili uslugu, ali ne znate kako doći do prvih klijenata? Zbunjeni ste u mnoštvu tablica, kontakata i e-mailova i osjećate kako gubite dragocjeno vrijeme? Želite konačno imati jasnu strategiju kako povezati sve točke – od prvog kontakta do lojalnog kupca koji će vas preporučivati drugima?

U tom slučaju pridružite se radionici  Od ideje do lojalnog klijenta: praktične strategije za rast poslovanja " koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 13. prosinca 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.

U samo jednom danu, naučit ćete kako:

  • pronaći i zadržati prave klijente,

  • organizirati kontakte i komunikaciju da više nikada ne zaboravite „tko vam je što rekao“,

  • postaviti jednostavnu, ali učinkovitu strategiju izlaska na tržište,

  • donositi odluke na temelju stvarnih podataka, a ne prema osjećaju.

Bez obzira koristite li CRM, tablicu u Excelu ili rokovnik –  naučit ćete kako vaše poslovanje može postati jasnije, učinkovitije i skalabilno.

Radionica je idealna za poduzetnike početnike, freelancere i vlasnike mikro poduzeća koji žele:

  • izgraditi stabilnu bazu klijenata,

  • uštedjeti vrijeme kroz pametnu organizaciju prodaje i komunikacije,

  • dobiti konkretne alate i uvide koje mogu primijeniti odmah sutra.

Na radionici će se, uz konkretne primjere, radne listove i mini demonstracije, proći kroz 4 tematska bloka:

  • kako pronaći prve klijente i izgraditi kvalitetan odnos,

  • kako efikasno upravljati kontaktima i prodajnim procesom,

  • strategija izlaska na tržište: kako od dobrog proizvoda napraviti uspješan posao,

  • mjerenje, rast i odabir alata: kako donositi odluke temeljene na podacima.

PREDAVAČ:

NENAD KOSTIĆ stručnjak je za digitalni marketing i certificirani HubSpot konzultant s bogatim iskustvom u vođenju projekata usmjerenih na rast prodaje i unaprjeđenje odnosa s klijentima. Fokusiran je na prilagodbu CRM alata specifičnim poslovnim potrebama te kreiranje učinkovitih prodajnih i marketinških procesa s naglaskom na inbound metodologiju.

Kroz vlastitu agenciju Bones, već godinama pomaže tvrtkama da unaprijede korisničko iskustvo, automatiziraju procese i pozicioniraju se kao dugoročni partneri svojim klijentima. Svoje znanje prenosi kroz edukacije i implementacije HubSpot sustava – od definiranja buyer

persona do izrade kampanja, prodajnih sekvenci i korisničke podrške. Njegov pristup temelji se na partnerskom odnosu i pružanju rješenja za optimizaciju poslovnih procesa i efikasan rast.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika

Popularni Članci