Medijski profesionalci premijerno će uživati u spektakularnom otkrivanju Željeznog Trona iz "Igre prijestolja"
Drugo izdanje najvećeg okupljanja medijskih profesionalaca, New Europe Market, počinje sutra spektakularnim otkrivanjem Željeznog Trona iz serije „Igra prijestolja“ u hotelu Radisson BLU Resort&Spa.
NEM 2014 u Dubrovniku će okupiti profesionalce iz cijele regije i svijeta za jedini televizijski događaj specijaliziran za medijsku industriju u regiji, koji otvara nove poslovne mogućnosti.
To je prvi događaj svoje vrste u regiji koji svojim sudionicima omogućava jedinstvenu medijsku platformu za pružatelje sadržaja i operatere, u mediteranskom okružju koje savršeno spaja poslovni dijalog s networkingom.
Cilj New Europe Marketa je istaknuti ogromni potencijal regije Središnje i Istočne Europe, te pružiti regijskim profesionalcima platformu za raspravu o budućnosti TV industrije u regiji i svijetu.
Prvog dana konferencije, nakon stručnih panela, NEM 2014 će po prvi puta dovesti legendarni Željezni tron u njegov dom, Kraljev Grudobran u suradnji s HBO-om Adria. Prijestolje je visoko 220 cm te široko 165 x 185 cm, a njegova težina je čak 135 kg.
BruceTuchman, predsjednik AMC / Sundance Channel Globala, održat će ovogodišnju keynote prezentaciju, a vrhunski svjetski producenti serija NEM-ovim će sudionicima predstaviti kako nastaju svjetski televizijski hitovi, kao i omogućiti talentima iz regije radionice na kojima će naučiti tajne produkcije koje projekte pretvaraju u međunarodne televizijske hitove.
NEM je jedinstveni događaj koji ističe potencijal regije u televizijskoj industriji, a održat će se od 10. lipnja do 13. lipnja u hotelu Radisson BLU &Spa.
Sve aktualne vijesti i događanja na NEM-u 2014 možete pratiti na službenoj stranici, Facebooku, Twitteru, Linkedinu i Instagramu.