/* */

Naučite kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Društvene mreže, a posebno Facebook i Instagram, postale su ključne platforme za promociju poslovanja i privlačenje novih kupaca. Ako želite naučiti kako iskoristiti ove kanale za uspješno oglašavanje, prijavite se na besplatnu radionicu „Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas“.

Radionica će se održati u subotu 26. travnja 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9.00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Što ćete naučiti:

 

Ova radionica pružit će vam praktična znanja kroz interaktivne vježbe i primjere iz stvarnog života. Naučit ćete kako:

  • Razlikovati “Promoviranu objavu” i “Oglas”: Kada koristiti koju opciju za maksimalni učinak.
  • Postaviti ciljeve oglasa: Kako odabrati pravi cilj kampanje ovisno o željenom ishodu.
  • Razumjeti strukturu oglasne kampanje: Razlika između kampanje, skupa oglasa i pojedinačnih oglasa te kako ih učinkovito koristiti.
  • Planirati budžet: Kako pravilno upravljati budžetom za oglašavanje i odabrati najbolje načine plaćanja.
  • Kreirati učinkovite oglase za Facebook i Instagram: Korak po korak proces izrade privlačnih oglasa.
  • Definirati ciljanu publiku: Kako prepoznati i precizno targetirati idealne kupce.
  • Iskoristiti AI alate za optimizaciju oglasa: Kako koristiti umjetnu inteligenciju za poboljšanje performansi oglasa.
  • Praćenje konkurencije: Kako analizirati oglase konkurencije i tržišnih lidera.

Metode rada:

Interaktivna radionica: Poticajno okruženje za postavljanje pitanja i razmjenu ideja.

Praktični primjeri i vježbe: Rad na stvarnim scenarijima i izrada vlastitih oglasa.


PREDAVAČ: MARKO KRČMAR – mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine zajedno s bratom Lukom, pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. Posljednje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr, kao i u radu s domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.

Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetne mreže što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim događajima. Marko nerijetko voli testirati nove marketinške metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.

Prijave za radionicu zaprimaju seputem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti na  e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.

 

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

Popularni Članci