/* */

Kako iskoristiti puni potencijal TikTok marketinga? Doznajte na besplatnoj radionici

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DURA

TikTok je jedna od najpopularnijih društvenih mreža gdje korisnici, tj. kreatori izražavaju svoju kreativnost, ali i zarađuju.

Najbrže je rastuća društvena mreža s preko milijardu mjesečno aktivnih korisnika, a ono što ju čini posebnom su spontanost i nesavršenost. Na TikToku se publika educira, motivira, zabavlja, a korisnici dnevno pregledaju više od milijun videozapisa. Aplikacija je dosegla više od 3.5 milijarde preuzimanja globalno, a njezin rast nastavlja se i dalje.

Iz tog razloga se sklopu Startup akademije organizira adionicu pod nazivom „Tik Tok marketing – kako iskoristiti puni potencijal“, koja će se održati u utorak 2. travnja 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 16.00 sati, a trajat će 4 sata.

U početku je TikTok bio namijenjen plesnim i pjevačkim izazovima, no njegova popularnost izuzetno je porasla, a istovremeno je rasla i korisnost platforme. Sve više brendova odlučuje uklopiti TikTok u svoj digitalni marketinški pristup, gdje plasiraju svoje proizvode, usluge, kreativnost i posebnost, što dalje utječe na brand awareness te na odnos s pratiteljima/kupcima/klijentima.

Radionica je namijenjena onima koji shvaćaju važnost plasiranja video sadržaja na društvenim mrežama i žele se aktivirati u kreiranju videa, ali ne znaju odakle početi. Naučit ćete što vam je sve potrebno za uspješan video na TikToku, tj. kakva vrsta videa daje dobre rezultate, a kakvi videi nisu dobrodošli na ovoj platformi.

Program:

1. Uvod u TikTok

  • Kako su izgledali počeci, a kako izgleda danas

  • Važne metrike

  • Vrste profila 

  • Algoritam

2. Uspješnost TikTok videa/profila

  • Koju opremu koristiti

  • Kako pronaći ideju

  • Koje elemente treba sadržavati video

  • Koje alate koristiti za uređivanje

  • Primjeri iz prakse 

PREDAVAČ: MATEA KURTOVIĆ

Matea Kurtović magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a svoju ljubav prema marketingu usmjerila je u digitalni svijet 2018. godine kada se počela profesionalno baviti društvenim mrežama. Karijeru je započela u digitalnoj marketinškoj agenciji Escape, na poziciji social media managera. Od 2020. intenzivno se bavi trendovima na društvenoj mreži TikTok, a 2023. osniva TikTok tim unutar agencije te postaje voditeljicom istoimenog tima. Predavačica je na Lonskonskoj školi za odnose s javnošću te na Pučkom otvorenom učilištu Petar Zrinski. 

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.

Prijavite se, postavite svoje pitanje, iznesite problem i saznajte odgovor!

 

Broj je polaznika ograničen, stoga požurite!



Popularni Članci