Dubrovački studenti Katarina Pavlović, Martina Saulović, Anita Brailo i Saša Škrabić osvojili prvo mjesto

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Unidu
Studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Katarina Pavlović, Martina Saulović, Anita Brailo i Saša Škrabić osvojili su PRVO mjesto na CaseStudyCompetition 2014.  - najvećem studentskom natjecanju u Republici Hrvatskoj, koje je ove godine imalo i regionalni karakter - prošireno je na Sloveniju,Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju.

U ovogodišnjem natjecanju prijavljeno je bilo čak 800 timova, njih 119 ušlo je u finale, a na kraju je odabrano 49 najboljih timova.

Studenti su mogli birati između 16 poslovnih slučajeva a odabrali su tvrtku Nestle i poslovni slučaj "Nescafé 3u1 digitalna i sampling marketinška strategija". Projekt su izradili u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić, koja im je bila mentorica.

Katarina, Martina, Anita i Saša, sretni zbog ove nagrade, ispričali su svoje dojmove i o tome kako su se odlučili prijaviti: „Projekt Nescafe 3u1 odabrali smo jer nitko od nas u timu ne pije tu kavu pa smo htjeli vidjeti kako bismo zapravo sebe uvjeriti da se odlučimo za taj proizvod. Naime, naša kampanja bila je usmjerena na mlade – studente i učenike. Prijavili smo se u ožujku i na ovome smo radili nešto više od mjesec dana, ali vrlo intenzivno; u tom vremenu bili smo u sveučilišnoj zgradi od jutra do navečer. Nismo očekivali da ćemo osvojiti prvo mjesto, to više što je konkurencija bila brojna – čak i iz susjednih država, ali, naravno, priželjkivali smo biti u finalu. Nakon prezentacije pred osmeročlanim povjerenstvom iz tvrtke Nestle bili smo sigurni da smo u finalu jer su nam rekli, iako vjerojatno nisu smjeli, da im je to najbolja prezentacija dotad. Dobili smo nagradu od 10.000 kuna i stručnu praksu uz mogućnost zapošljavanja u tvrtki Nestle. Ovo je za nas bilo izvrsno iskustvo i hvala našoj mentorici Pavlić“, zaključili su studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju.

-'Ovo je bila idealna prilika da u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija primijene ono što su naučili na konkretnim slučajevima i zadatcima iz prakse. Međutim, dosta važnija poruka čini mi se je ta da je ovo još jedna potvrda da se studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju kvalitetno obrazuju i da mogu ne samo konkurirati nego čak i biti bolji od studenata na nacionalnoj i na regionalnoj razini. To je ujedno i poruka budućim studentima', izjavila je mentorica izv. prof. dr. sc. Ivana Pavlić.

Na web-stranici tvrtke Nestle stoji kako je rad studenata Katarine, Martine, Anite i Saše bio najbolji jer je „njihovo cjelovito rješenje uključivalo istraživanje tržišta, rađeno na 430 ispitanika, kao i detaljnu marketinšku i digitalnu strategiju upotpunjenu odličnim vizualima po kojima se ovo poslovno rješenje  istaknulo od ostalih“.

Podsjećamo - prije dvije godine dva su tima studenata Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku također bila u finalu. Lucija Veselić, AmilaSarić, Paula Marinović i Nikolina Slade u jakoj konkurenciji za poslovni slučaj Nokie „NOKIA LUMIA 800 I NOKIA LUMIA 710 – Kampanja lansiranja Lumia linije  proizvoda na hrvatskom tržištu" osvojile su 3. mjesto, dok se tim studenata u sastavu: Robert Arbasin,  Vilim Čebulc, Antonio Radić i Helena Knego istaknuo ušavši u finale u konkurenciji za slučaj CEMEX: „Plasiranje novog CEMEXovog proizvoda na tržište: paket usluga za izgradnju obiteljske kuće.“

CaseStudyCompetition organizira studentska udruga eSTUDENT i najveće je studentsko natjecanje ove vrste u Republici Hrvatskoj koje se i u ovoj akademskoj godini održalo uz potporu predsjednika Republike Hrvatske Iva Josipovića.

U natjecanju je sudjelovalo 16 poduzeća koja su pružila priliku studentima da riješe baš njihov poslovni slučaj, pokažu svoje sposobnosti i osvoje bogate nagrade i moguće prakse u najpoželjnijim hrvatskim i stranim poduzećima. Studenti su tako dobili jedinstvenu priliku povezati se s budućim poslodavcima, ali i spojiti dosad stečena znanja s praktičnim radom

Popularni Članci