' /* */

Pitali smo čitatelje kuda bi trebala prolaziti brza cesta, ovo su najzanimljiviji odgovori

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović
Dubrovački dnevnik na društvenim mrežama je postavio pitanje čitateljila oko toga kuda bi trebala ići brza cesta od Osojnika do Zračne luke i treba li je graditi. U nastavku donosimo najzanimljivije odgovore. 

- Naravno da je treba gradit, a kuda? Ne treba pitat svakoga. Eto, mi se svi u sve razumijemo.

- To nam je najvaŽnije i najpotrebnije! Shvaćamo li mi da smo jedini Grad u RH u EU vjerojatno i u svijetu koji imamo cestu Grad-Aerodrom staru 60 godina?

- Da se pitalo građane u dosadašnjem tijeku građenja cesta, ništa se ne bi napravilo, jer uvijek bi netko bio nezadovoljan. Prema tome treba vjerovati struci, valjda oni znaju što je najbolje. Žalosno je da mi koji živimo istočno od Dubrovnika svaki dan idemo na posao i nazad doma u nepreglednim kolonama i relacije koje u normalnim uvjetima prolazimo za 10 minuta traju nekad i po uru vremena. Nešto treba napraviti i to što prije. Jedini smo grad u Rubrici Hrvatskoj koji nema pristup autocesti, i što je još gore imao ceste napravljene prije 58 godina.

- I 'pokojni' Ćiro je išao poviše Sustjepana što hoću reći da bi s mosta Franja Tuđmana trebo biti čvor te stranom od Sustjepana pa na Šumet izvesti brzu cestu.

- Autocesta svakako završava kod Osojnika. Evo prijedloga: na čvor Osojnik bi trebalo spojiti suvremene 3 trake priključne ceste na postojeći most FT, i novu cestu za Mokošicu, i cestu za Zaton, te priključak na potencijalnu cestu prema Podgorici. Nakon mosta FT bi trebalo izvesti trotračni tunel tj. spojnu cestu koja se diže na zapadnu padinu Srđa iznad naselja Sustjepan rubom platoa Srđa gdje bi počeo profil brze ceste. Čvor Komolac treba izmjestiti rubno na sjevernu padinu Srđa gdje se brza cesta nastavlja prema do sada planiranom čvoru Dubrovnik istok. Ovim bi se sačuvao vrijedniji krajobraz Rijeke dubrovačke, izvor Ombla i Prijevor. Čvor Osojnik tj. čvor Dubrovnik zapad, s novom priključnom cestom prema Mokošici i Novoj Mokošici mora imat veliku propusnost. Uz planirani parking i prekrcajni terminal na Pobrežju za goste Grada nema razloga da Most FT ne može podnjeti postojeći i nešto jači tranzitni promet prema istoku.

- Najboje da će svaku babu pitat đe će ić cesta, ajde se prekrstite.

- Najbolje je da ostane kako jest ,a do aerodroma iz Trstenoga se ljeti putuje skoro ko do Splita. Da bi stigao na avion navrjeme treba krenuti barem tri ure prije. Za svaku pohvalu za biser Jadrana kako ga mnogi nazivaju. Znam da je teško napraviti brzu cestu do aerodroma ,er je konfiguracija terena vrlo zahtjevna ,ali uz valjani dogovor sve se može,ali čini mi se bez političkog prepucavanja ne može se ništa valjano napraviti. STARI BI LJUDI REKLI: Ne zna se tko šija ,a tko vesla.

- Pelješac =Mljet =Šipan =Kalamota =Daksa =Grebena =Čibača

- Cestu se Treba i MORA napraviti i gotovo. Može se eventualno razgovarati o 100 ili 300 metara gore-dole. OBLITI PRIVATORUM PUBLICA CURATE (Zaboravite privatne, bavite se državnim poslovima). Organizirat nekakve nekonstruktivne skupove gdje se okupljaju frustrirane babe koje urliču ili predstavnici političkih stranaka koji odjedanput žele postati populisti/ekolozi nema smisla. Uvijek će dio ceste prolaziti privatnim zemljištem, i netko će izgubiti što je meni osobno žao, ali ovakvo prometno stanje kakvo je sada je neodrživo i MORA se napraviti alternativna cesta.

- Park'n' ride parkinzi na Pobrežju i Dupcu, tuneli most-Dubac i Ilijina glavica-Dubac, s kvalitetnim spajanjem obje tunelske cijevi u jedan kolnik dalje prema Brgatu i zatim iznad Postranja dalje. Postojeći most Dubrovnik obavezno nadograditi kvalitetnim burobranima kao na mostu Pelješac.

- Nikuda, ne treba nam. Sve ce riješiti autoput jadrsnsko-jonski koji je bio predviđen prije 50 godina. 

- Tunel s metroom do ZL Dubrovnik.

Popularni Članci