Končaru i Coca Coli nagrada za društveno odgovorno poslovanje
U kategoriji malih i srednjih poduzeća nagradu je odnio Končar- Institut za elektrotehniku, dok je u kategoriji velikih firmi prvo mjesto pripalo Coca Coli Hrvatska. Rezultat je to predanog rada ali i ulaganja u znanje i obrazovanje, naglasio je predsjednik Uprave Končara, Stjepan Car.
"Mi u Končaru smo davno, prije desetak godina, prepoznali da bez znanja nema inovacija i da bez inovacija nema borbe na tržištu, da se ne može pobijediti", kaže Car. Končar ulaže u obrazovanje mladih novaka, njih 30 je na doktorskom studiju, zajednički pokreću i znanstvene projekte i zbrajaju poslovne rezultate od 33 posto izvoza.
"Mi pružamo zaposlenicima više nego što bi to trebali. Želimo sebi osigurati budućnost", zaključuje. Da je upravo to bit društveno odgovornog poslovanja, posebice značajno u kriznim vremenima kad je resursa sve manje, slaže se i predsjednik Ivo Josipović. Kompanije su to koje reinvestiraju dobit i time čine dobro društvu i sebi.
"Društveno odgovorna kompanija čini i više- ulaže u svoje ljude, okoliš, kulturu, znanost i razvoj. U konačnici takve kompanije budu još bolje i uspješnije, imaju dobar imidž i poslovni koncept koji je koristan i njima samima", rekao je predsjednik Josipović.
Osim toga, te tvrtke kroz svoje poslovanje doprinose održivom razvoju, a on pak počiva na ravnoteži između ekonomskog rasta, napretka društva i brige za okoliš. U vremenu krize potrebno je i više solidarnosti i ulaganja, kao i povjerenja u institucije i poslovni sektor, naglasila je ravnateljica HPSOR-a Mirjana Matešić.
"Upravo je društveno odgovorno poslovanje koncept koji se temelji na preuzimanju odgovornosti i na transparentnosti poslovanja, a što je preduvjet za izgradnju povjerenja. Upravo su povjerenje i odgovornost vrijednosti koje mogu predstavljati izlaz iz krize, ne samo za poslovne subjekte već i za cjelokupno hrvatsko društvo", zaključuje Matešić.
Izvor: Media Servis