/* */

Vijećnici otpilili Vlahušića, ne žele 20 novih Libertasovih autobusa za građane

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Ivona Butjer

Prijedlog odluke za davanje suglasnosti trgovačkom društvu Libertas Dubrovnik d.o.o. za nabavku 20 autobusa za prijevoz putnika u javnom prometu putem operativnog leasinga nije prošao na nastavku 23. sjednice Gradskog vijeća. 

'Libertas je proveo postupak javne nabave za uže i šire područje Grada. Ovim će se smanjiti starost voznog parka i povećati kvaliteta javnog gradskog prijevoza. Osim toga, istječe stari leasing za 15 autobusa; za pet autobusa će leasing isteći 31. prosinca, a za preostalih 10 isteći će 10. veljače,' izjavio je direktor Libertasa Đuro Deranja.

Planirana je kupnja autobusa marke MAN te pet ISUZU-vih autobusa.

'Sva vozila se nabavljaju putem  operativnog  leasinga na rok od sedam godina. Ukupna vrijednost nabave iznosi 28.672.064,41 kuna bez PDV-a odnosno s PDV-om 35.840.080,51 kuna. Ovaj zahtjev Libertas Dubrovnik d.o.o. opravdava činjenicom da je prosječna starost autobusa koji prometuju na području Grada Dubrovnika iznosi 9,9 godina, a kupnjom novih autobusa i rashodovanjem  starih, prosječna starost  autobusa u gradskom prijevozu iznosit će 3,2 godine. Uslijed stalnih zahtjeva domicilnog pučanstva za poboljšanjem i tehničkom modernizacijom ukazala se potreba za obnovom voznog parka suvremenim i klimatiziranim autobusima,' stajalo je u odluci koja nije usvojena.

Inače, neizglasavanje odluke opravdano je time kako je dio novih autobusa nedavno nabavljen i kako Gradu u ovom trenutku ne trebaju novi autobusi.

'Kad riješimo Remizu i Komolac, onda neka dođu novi autobusi,' izjavio je predsjednik Gradskog vijeća Mato Franković (HDZ). 

Gradonačelnik Andro Vlahušić je odgovorio Frankoviću.

'S posebnim zadoovljstvom sam slušao vašu čestitku kad ste čestitali što smo Šampion turizma 2016 i da Dubrovnik mora uvijek biti šampion. Ne znam kako ćete objasniti ljudima da zazivate šampiona turizma, a želite stare autobuse. 35 starih se otpisuje za 20 novih, a vi ne želite. Zašto zadržavamo 35 starih autobusa ako smo šampioni turizma?,' kazao je Vlahušić. 

Direktor Deranja je ponovno iznio razloga zašto bi se vozni park trebao obogatiti novijim autobusima.

'U voznom parku imamo autobuse koji ne smiju izlaziti na cestu, nemaju klimu i vozimo ih kad moramo. Grad Dubrovnik mora imati standard i kvalitetu,' izjavio je.

Takvoj se konstataciji oštro suprostavio Pero Vićan (DDS).

'Iznijet će registarske oznake koliko je koji autobus bio na popravku! Autobus u današnjem vremenu, kad imamo grupirane dvije vrste pruga, svaki mora biti popravljen u roku od 24 sata!', kazao je Vićan.

Ljubomir Nikolić (KLGB Srđ je Grad) je stao u Vlahušićevu obranu.

'Ne vidim nikakav zdravorazumski razlog zašto odustati od ovoga. Razlozi su predizborne naravi,' prokomentirao je. 

Inače, stare Libertasove autobuse trebala je kupiti tvrtka Promet iz Splita. 

Popularni Članci