U ŽUPI SE USKORO OTVARA KAUFLAND Provjerili smo kakve su cijene i ponuda u toj butizi

Autor: Petra Srebrović Autori fotografija: Goran Mratinović
 Saznali smo hoćemo li u Čibači plaćati turističke ili hrvatske račune

U poslovnoj zoni u Čibači uskoro će svoja vrata otvoriti veliki trgovački lanac Kaufland. Ova butiga već je rasprostranjena po cijeloj Hrvatskoj pa je bilo samo pitanje vremena kada će se pronaći atraktivni prostor na jugu Hrvatske koji će odgovarati trgovačkom divu. 

Poslovna zona već nekoliko godina doživljava procvat trgovačke ponude, a sada je već naveliko poznato kako, osim Župljana, i brojni Dubrovčani potegnu do Čibače u spenzu. Naime, u ovom dijelu smješteno je nekoliko velikih trgovaca – Lidl, Pevex, Metro, Konzum, Solin Građa, dostavni centar Ikee i Emmezete, a osim toga tu su i poneki restorani, kafići i manje trgovine raznim asortimanom. Njima će se uskoro pridružiti i Kaufland, koji je prije nekoliko mjeseci započeo izgradnju centra odmah pored kružnog toka. 

Kako su nam u odgovoru na upit iz Kauflanda istaknuli – izgradnja poslovnice i širenje postojeće prometnice idu prema planu, a kupcima će na raspolaganju biti objekt s prodajnom površinom od 2.200 kvadratnih metara i velikim brojem parkirališnih mjesta. 

CIJENE NEĆE BITI TURISTIČKE

Ono što se često spominje u razgovorima stanovnika hrvatskog juga jest kako su cijene u butigama na obali nerijetko 'turističke', odnosno kako su značajno skuplje od cijena istih proizvoda u istim poslovnicama na sjeveru Hrvatske. Međutim, Dubrovčani mogu biti mirni, bar što se Kauflanda tiče. 

„Cijene će biti jednake kao i u ostalim trgovinama Kauflanda diljem Hrvatske“, govori nam Marija Franić, zadužena za korporativne komunikacije. 

Plaćat ćemo dakle hrvatske cijene, iako znamo, ni to nije baš previše utješno, s obzirom na to da su i one pod utjecajem inflacije.  

Iako točan datum otvaranja poslovnice još nije definiran, radovi su se zahuktali, a mi smo provjerili kakvu ponudu ima Kaufland u Hrvatskoj i što će dubrovačko područje točno dobiti otvaranjem još jednog velikog trgovačkog lanca.

KOŠARICE ĆE VJEROJATNO BITI PUNE PROIZVODA ROBNE MARKE 

Ono što odmah upada u oko jest ponuda proizvoda Kauflandove robne marke, koja je u odnosu na druge robne marke butiga koje već posluju u Dubrovniku, nešto jeftinija. 

Primjerice, kisele krastavce robne marke u tegli od 670 grama  u Kauflandu ćete platiti 7.49 kuna, dok ćete krastavce Tommyeve robne marke platiti 10,29 kuna za istu gramažu. Tommy u ponudi ima ćevape marke Delicato čija je cijena za 500 grama 26,99 kuna, dok Kaufland u ponudi ima ćevapčiće marke Rigeta čija je cijena za 900 grama 29,99 kuna 

Mliječni proizvodi su istih cijena kao i u drugim dubrovačkim butigama, nema baš neke značajne razlike, pa ni uštede. Ono što se svakako može primijetiti jest da su i trgovci uočili trend povećane prodaje mlijeka na akciji i jeftinijih mlijeka robnih marki pa je tako litra često na akciji. U aktualnom katalogu tako je Dukatovo mlijeko 7,99 kuna, a 'Z bregov svježe mlijeko od 1,75 L 14,99 kuna. 

PRAVA RIJETKOST – CROISSANT 4 KUNE

Croissant s punjenjem od čokolade od 90 grama košta 3.99 kuna, što je prava rijetkost s obzirom na to da su Dubrovčani sada već navikli da se cijene ovog proizvoda u pojedinim butigama penju i do 9 kuna, a rijetko kada se može naći ispod 6 kuna. Kada im je cijena oko 4 kune onda su to uglavnom znatno manje gramaže.

Kaufland u sklopu svojih trgovina ima i odjel sa svježim mesom, a dosadašnji katalozi pokazuju nešto prilično pozitivno. Svakog tjedna popusti su značajni, i to na vrste mesa široke uporabe, što je svakako dobra vijest za buduće kupce. Primjerice, pureće mljeveno meso se može kupiti za nešto više od 48 kuna za kilogram ili miješano mljeveno meso za 35 kuna po kilogramu. Juneća lopatica se na akciji nađe za 60 kuna po kilogramu, dok je pileći file od prsiju na akciji za 49 kuna. Grill pile košta 30 kuna, a važe 1,5 kilogram, ista cijena trenutno je i u Pemu. 

Banane su na akciji ispod 7 kuna, kao i tikvice, dok se pomadore i jabuke nađe za 8 kuna po kilogramu, a to je otprilike akcijska cijena kao i u svim drugim trgovinama. Neke egzotične namirnice, poput ananasa i manga su u Kauflandu nerijetko jeftinije od drugih lanaca pa je tako redovna cijena avokada 6.99 kuna, dok je u drugim butigama po Dubrovniku ona od 9 kuna pa na više. 

NEPREHRAMBENI ASORTIMAN

Ono što će Dubrovčani sigurno dočekati s veseljem je neprehrambeni asortiman. S obzirom na to da se četvrtkom uz novi katalog 'leti' u Lidl koji onda ima neke stvari jeftinije od specijaliziranih butiga, sigurno je da će takav asortiman u Kauflandu također naići na odobravanje. 

U ponudi imaju manji namještaj poput polica, ormara, kuhinjskih kolica, posteljinu, raznolik kupaonski asortiman, pa čak i madrace za krevet, cvijeće, šivaće mašine, razna kuhinjska pomagala poput friteza, mikrovalne pećnice, indukcijske ploče i raznih lonaca. U ponudi imaju i odjeću uz neke popularnije marke  primjerice sportske odjeće Puma. 

RAZLIKA U CIJENAMA NIJE VELIKA

Prelistavanjem kataloga Kauflanda i usporedbom s drugim trgovačkim lancima na području Dubrovnika, jednostavno je za zaključiti kako razlika u cijenama baš i nije velika. Cjenovno je najsličniji Konzumu, dakle - nije najskuplji, ali niti najjeftiniji. 

Neki proizvodi su malo jeftiniji, drugi pak malo skuplji od konkurencije, no najviše je onih kojima je cijena jednaka u svim butigama. Ipak, svakako je dobro za građane što se ponuda butiga širi. U vrijeme inflacije i enormnog rasta cijena sve butige su skupe, od Konzuma, do Tommyja, Lidla, Studenca i Pema, pa za koji mjesec i Kauflanda. Kako sve više ljudi kupuje na akcijama još jedna butiga će dobro doći za još koju akciju više, pa će košarice možda i biti nešto jeftinije, no za to će trebati obići tri-četiri butige za učiniti jednu (malo)povoljniju spenzu. 

Iz tiskanog izdanja Dubrovačkog dnevnika

Popularni Članci