/* */

Turistička zajednica promovira Dubrovnik na Formuli 1 Monaco, Cannes Film Festivalu i Roland Garrosu

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Turistička zajednica grada Dubrovnika nastavlja s provedbom promotivnih kampanja s ciljem pozicioniranja Dubrovnika kao atraktivne destinacije na globalnoj razini, ne samo kao turističkog odredišta, već i mjesta s jedinstvenim ambijentom za filmske i sportske projekte.

Tijekom prestižne utrke Formule 1 – GP Monaco, provedena je geotargetirana kampanja koja je trajala od petka, 23. svibnja 2025., sve do završetka utrke u nedjelju, 25. svibnja. Kampanjom je obuhvaćen prostor oko samog centra zbivanja u Monaku, a rezultirala je s 11.000 jedinstvenih korisnika, dok su se oglasi prikazali više od 82.000 puta.

Paralelno, Turistička zajednica provela je i iznimno uspješnu kampanju tijekom Cannes Film Festivala, koji se održavao od 13. do 24. svibnja 2025. Kampanja je bila precizno geotargetirana na prostor Palace of Festivals and Congresses of Cannes te šire područje, čime su obuhvaćene i dodatne festivalske lokacije poput Cinéma de la Plage, Espace Miramar i JW Marriott. Ova kampanja je ostvarila preko 469.000 prikaza oglasa i dosegla više od 160.000 različitih ljudi.

U tijeku je i nova kampanja koja se provodi za vrijeme jednog od najvećih sportskih događanja u Francuskoj – Roland Garros. Kampanja je usmjerena na publiku koja prati ovaj prestižni teniski turnir, čime se nastavlja strateška promocija Dubrovnika među globalnom publikom visokog profila.

Popularni Članci