TJEDAN U RETROVIZORU Obitelji s više djece koristit će stanove u Gradu, postavljeni i mjerači buke

Autor: dubrovackidnevnik.hr
I ovog petka donosimo pregled najzanimljivijih događanja u Gradu Dubrovniku. 

PROŠIRUJE SE MODEL DUBROVAČKE STANOGRADNJE: Posebna mjera za revitalizaciju povijesne jezgre

Kako bi pomogao mladim obiteljima koje se nalaze pred izazovom rješavanja stambenog pitanja na skupom dubrovačkom tržištu nekretnina, Grad Dubrovnik novim mjerama proširuje jedinstveni model Dubrovačke stanogradnje, s posebnim naglaskom na revitalizaciju povijesne jezgre.

Sukladno zaključcima sa zbora građana: U povijesnoj jezgri postavljeni mjerači buke

Kao što je gradonačelnik Mato Franković najavio na nedavno održanom zboru građana Gradskog kotara Grad, na Stradunu i Bunićevoj poljani postavljeni su mjerači buke.

U svibnju ostvaren novi rekord u prodaji Dubrovnik Passa

Gradska uprava Grada Dubrovnika u svibnju je zabilježila novi rekord u prodaji Dubrovnik Passa, Smart City rješenja predstavljenog prije nepunih godinu dana, ostvarivši prodaju od  42.440 komada vrijednu 1,59 milijuna eura! Dosadašnji rekord u prodaji ove zajedničke ulaznice u najznačajnije kulturne i spomeničke objekte Grada ostvaren je u rujnu prošle godine kad je zabilježen prihod od 1,3 milijuna eura.

Održan sastanak sa stanarima Karingtonke, gradit će se dodatna etaža za parkirna mjesta

Dubrovački gradonačelnik Mato Franković sastao se sa stanarima Karingtonke te ih izvijestio o komercijalnim uvjetima za kupnju parkirališnih mjesta, sukladno prethodnom dogovoru s investitorom koji gradi zgradu na parceli na kojoj su stanari ranije imali zakupljen parking.

PREDSTAVLJEN INFORMATIVNI ANIMIRANI FILM RESPECT THE CITY Gradonačelnik Franković: "Cilj nam je educirati, ne kažnjavati posjetitelje"

Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika naručio je izradu animiranog filma koji gledatelje upoznaje s pravilima ponašanja za posjetitelje unutar povijesne jezgre. Film je predstavljen na konferenciji za novinare, a gradonačelnik Mato Franković istaknuo je kako je cilj ove kampanje edukcija turista.

Popularni Članci