Svim građanima koji se opskrbljuju vodom iz sustava Palata otpisat će se računi za prosinac i siječanj
"Od prve pojave zamućenja i neugodnog mirisa u dijelu sustava Palate, a uslijed skrivljenog ponašanja treće strane, javni isporučitelj vodne usluge Vodovod Dubrovnik d.o.o. poduzeo je sve potrebne aktivnosti, a javnost je pravodobno i redovito informirana o svim aktualnostima s preporukama za postupanje. Pojava neugodnog mirisa i netipične boje vode zamijećena je samo u dijelu sustava Palate (Mali i Veliki Zaton, Štikovica i Vrbica te u Orašcu i na Gromači tijekom prve pojave zamućenja u studenom), dok u preostalom dijelu sustavu Elafita prisutnost navedene pojave nije zamijećena.
No, budući da je Vodovod Dubrovnik korisnicima dao uputu da provode intenzivno ispiranje privatnih kućnih instalacija, Grad Dubrovnik, motiviran prvenstveno brigom o zdravstvenoj i socijalnoj dobrobiti svojih građana, kao većinski vlasnik naložit će Upravi Vodovoda Dubrovnik d.o.o. ne obračunati potrošenu vodu za obračunsko razdoblje prosinac 2024. godine i siječanj 2025. svim korisnicima koji se snabdijevaju pitkom vodom s izvorišta Palata, iako ni Grad Dubrovnik ni Vodovod Dubrovnik d.o.o. kao isporučitelj vodne usluge ne snose nikakvu odgovornost za nastalo zagađenje izvorišta.
Voda s izvorišta Palata nije bila prikladna za konzumaciju u dijelu sustava u dva navrata u studenom i prosincu 2024., no budući da je većina građana podmirila svoje račune za studeni, predložit će se oprost potrošene vode za prosinac 2024. i siječanj 2025. godine", priopćili su iz gradske uprave.