POTPUNI NERED U GRADU Pogledajte što su prodavači izleta napravili od najljepših gradskih šetnica (FOTOGALERIJA)
Grad Dubrovnik i Turistička zajednica grada Dubrovnika vrijedno rade na tome da Dubrovnik postane destinacija u kojoj turizam cvjeta 365 dana u godini.
Od njega bi koristi imali svi stanovnici; kako građani, tako i zaposlenici u turizmu i ugostiteljstvu, među kojima su i prodavači izleta i različitih zabavnih sadržaja. I oni bi se trebali truditi da Grad izgleda uredno i pristojno tijekom cijele godine, no ako pogledate fotogaleriju koju donosi Dubrovački dnevnik, čini se kako u praksi to baš i ne ide.
Razbacani štandovi i pultovi u Uvali, u samom centru Grada, na najljepšim gradskim šetnicama nisu najljepša razglednica Dubrovnika niti su takvi prizori ono što Dubrovčani zaslužuju nakon turističke sezone. Stoga bi svi oni koji zarađuju na račun Grada trebali razmisliti o pokazivanju većeg poštovanja prema onome što je u konačnici izvor njihove zarade.