NI PRISTOJNO, NI LJUDSKI Djelatnice Doma rezultate testiranja doznavale preko medija ili 'rekla-kazala'
Svatko tko se testirao na Covid-19 zna kako izgleda procedura. Prije uzimanja briseva nosa i grla, osoba ostavlja svoj broj mobitela kako bi je mogla nazvati epidemiološka služba i priopćiti joj je li njen nalaz pokazuje je li pozitivna ili negativna na Covid. U ovom slučaju radilo se o velikom broju uzoraka stoga je bilo za pretpostaviti kako će epidemiološka služba o tome izvijestiti ustanovu, posebno i zato što je Dom posjedovao spisak zaposlenika i vodio evidenciju o tome tko se testirao te kako će ona izvijestili dalje svoje zaposlenike. Međutim, to se nije dogodilo.
Prema informacijama s kojima raspolaže Dubrovački dnevnik, a što nam je potvrđeno iz više izvora bliskih domu, dio djelatnica je svoje rezultate testiranja na Covid doznao iz medija odnosno nakon što je na press konferenciji županijskog stožera izneseno stanje sa zarazom u Dubrovniku. Druge informacije širile su se među privatnim grupama i inboxima na društvenim mrežama po principu 'rekla-kazala', tako da su zaposlenice dijelile informacije međusobno. Ipak, veliki dio osoblja uopće nije zaprimio službeni poziv od nadležne osobe koja bi im priopćila rezultate testa.
Posebna zabrinutost je nastala kad je javno priopćeno da će se dva testa trebati ponavljati s obzirom na to kako djelatnice nisu znale o kome je riječ i jesu li to baš one. Nakon testiranja je sasvim razumljivo kako testirani osjećaju anksioznost i zabrinutost zbog iščekivanja rezultata testova na virus koji je zabrinuo cijeli svijet pa se u ovoj situaciji vjerojatno moglo postupiti ljudskije i pristojnije.