Nema više besplatnog parkinga kod marine Frapa, Franković poručio: I ovo je ostavština Hajdaša Dončića
Mnoge je ovih dana neugodno iznenadila pojava znakova zabrane parkiranja na Lapadskoj obali.
Na novouređenoj i proširenoj šetnici, točnije na dijelu uz marinu Frapa, označena parkirališna mjesta više nisu dostupna svim građanima. Iako su ta mjesta donedavno služila kao slobodno parkiralište, sada su, temeljem dogovora između Grada Dubrovnika i tvrtke Laguna Trade, dodijeljena na korištenje marini. To je vidljivo na licu mjesta jer je prostor ograđen konopom, a tu su i ispisane paprirnate oznake na kojima piše: "ZABRANJEN PARKING (Osim za osoblje marine Frapa)".
Za Grad i marinu novi dogovor o koncesiji označio je kraj dugotrajne pravne bitke koji je predstavljen kao obostrano prihvatljivo rješenje. Ipak, za građane je rezultat manje povoljan – izgubili su nekoliko dragocjenih besplatnih parkirališnih mjesta.
Gradonačelnik Mato Franković komentirao je odluku o ukidanju parkirališnih mjesta.
"Sukladno jednoglasnoj odluci Gradskog vijeća Grada Dubrovnika, a obzirom da se područje navedenog parkirališta nalazi u pomorskom dobru, isto je dio koncesije tvrtke Marina Gruž. Ni meni nije drago što cjelokupno područje nije pod upravljanjem Grada Dubrovnika, ali ovo je ostavština Siniše Hajdaša Dončića našem Gradu i, na žalost, Gradskom vijeću su ruke u ovom slučaju bile vezane. S jedne strane prijetili su sporovi, dok smo s druge strane realizirali projekt Lapadske obale koji je iznimno bitan za građane i sam Grad. Da kojim slučajem Hajdaš Dončić nije protuzakonito dao koncesiju tvrtki Marina Gruž danas o ovome ne bi pričali. Samo se nadam da će i u ovom slučaju institucije početi raditi svoj posao", kazao je za Dubrovački dnevnik Mato Franković.
Podsjetimo, novim ugovorom o koncesiji marine Frapa, konačno su okončane višegodišnje nesuglasice između tvrtke koja upravlja marinom i Grada Dubrovnika. U sklopu tog sporazuma, tvrtka se obvezala povući sve tužbe i žalbe protiv Grada, te se odrekla potraživanja bilo kakve odštete prema državi i Gradu Dubrovniku. Zauzvrat je produžena koncesija s 30 na 37 godina te je korigiran obuhvat marine.