test

LUKSUZNI TURIZAM U GRADU 'Zvali su nas hrvatskim Monte Carlom, možemo se vratiti na taj standard'

Autor: Aida Čakić Autori fotografija: , Nikša Raguž Lučić
'Adriatic Luxury' naziv je događaja koji se krajem prošlog tjedna održao u Dubrovniku gdje se okupilo oko 60 agenata iz Baltičkih zemalja s ciljem promocije luksuznog segmenta turizma. 

Događaj je održan u organizaciji tvrtke Travel Connection Union i dubrovačke agencije Adriatic Concierge, a Dubrovnik su posjetili agenti iz Poljske, Litve, Latvije, koje su povezane direktnim letovima te Moldavija, Azerbajdžana, Kazahstana, koji su povezani s izravnim letovima s Crnom Gorom. 

Vlasnica agencije Adriatic Concierge Iris Domazet s nama podijelila dojmove nakon Adriatic Luxurya koji je kao ideja nastao u jesen 2020. godine s ciljem promocije luksuznog segmenta Hrvatske.

- Shvatili smo kako je luksuzni segment najotporniji na sva zbivanja poput krize i pandemije pa smo odlučili organizirati ovakav događaj. Iako je to globalno mali udio u postotku turističkih kretanja ipak donosi značajne prihode širem stanovništvu regije. Također, tada su i turistički trendovi bili nešto drugačiji pa je konkretno u ljeto 2020. godine u našoj regiji zabilježen povećan broj dolazaka imućnijih gostiju iz Ukrajine koji su bili oduševljeni Hrvatskom - kazala je Iris Domazet.

ODUŠEVLJENI DUBROVNIKOM

Prošle godine događaj se održao u Crnog Gori, a ove godine je Dubrovnik bio domaćin.

- Super je što je došao tako veliki broj agenata. Svi su oduševljeni s Dubrovnikom, kazali su kako nisu očekivali da će biti tako lijepo. Nekako su ugodno iznenađeni, nisu nas doživljavali kao luksuzniju destinaciju, svi su mislili da smo masovno tržište. Jedan agent iz Poljske je rekao je kako je iznenađen lijepim hotelima u Dubrovnik za koje uopće nije ni znao da postoje. Bili su jako zadovoljni hranom, morem, prirodom, a ujedno i održanim sastancima jer su na istom mjestu bili i predstavnici hotela s pet zvjezdica - ispričala je Domazet. 

Dodala je kako je Dubrovnik uvijek bio poseban te su ga ljudi zvali 'Monte Carlom Hrvatske'. 

- Možemo se vratiti na taj standard, samo nam treba jača promocija. Predsjednik udruženja turističkih agencija iz Azerbajdžana kazao je kako i oni imaju more, ali je naše u potpunosti drugačije. Svi su jednostavno ugodno iznenađeni. Hrvatska im je super jer djeluje mirno i sigurno, a to je u ovim trenucima jako važno - mišljenje je vlasnice agencije Adriatic Concierge.

Zanimljivo je kako je u Dubrovnik stigla i agentica iz Ukrajine.

IMUĆNI UKRAJINCI ĆE I DALJE PUTOVATI

- Ona je predstavila aktualno stanje u njihovoj državi tijekom rata. Osobno se preselila u Italiju odakle radi i rekla je kako imućni ljudi i dalje putuju. Ne treba očekivati masovni dolazak, daleko od toga, ali uvijek će postojati manji dio onih koji će i dalje putovati kad krene ljetna sezona pa će poželjeti otići na more. Bez obzira na sve, luksuzni segment turizma i dalje funkcionira - ispričala je Domazet.

Inače, Adriatic Luxury je organiziran tako da agenti dva dana imaju sastanke, svaki izlagač dobije unaprijed definirane sastanke koji traju 15 minuta, a u prosjeku odrade 20 sastanaka, a uvečer su kokteli i druženja kako bi se sudionici bolje upoznali u opuštenoj atmosferi. Glavi cilj mu je da se promovira turistička ponuda regije, pozovu direktori ili vlasnici luksuznih turističkih agencija kako bi se poslala poruka da i Hrvatska i Dubrovnik mogu ponuditi dobre sadržaje i za zahtjevne klijente. 

Ove godine su u Dubrovnik pozvani agenti iz istočnih europskih zemalja koje su organizatori prepoznali kao emitivna tržišta koja se posljednjih godina sve više „dižu“.

- Njihovi klijenti dolaze kod nas, ali ne mnogo jer jednostavno mi nismo dovoljno kod njih promovirani, stoga smo mi odučili napraviti korak prema njima i pozvati ih da nas posjete i sami se uvjere u naše ljepote. Dobro je da se ovakav događaj održava u Dubrovniku jer će to doprinijeti njegovoj promociji i općenito promociji Hrvatske - zaključila je za Dubrovački dnevnik Iris Domazet, vlasnica agencije Adriatic Concierge koja je suorganizator Adriatic Luxurya.

 Organizaciju događaja podržala je i Turistička zajednica grada Dubrovnika koja je organizirala završnu večeru u Lazaretima.

Popularni Članci