Dubrovkinja doživjela dvostruko neugodno iskustvo u Uberu: Prvo me izbacila iz auta, a onda su mi sve to masno naplatili
Dubrovkinja, čiji su podaci poznati redakciji, ispričala nam je neugodno iskustvo koje je doživjela danas prilikom vožnje Uberom.
Kako nam je kazala, česta je korisnica ove prijevozničke platforme jer zbog posla putuje na relaciji Dubrovnik - Župa dubrovačka. Danas je naručila vožnju s Kantafiga, točnije automobil je došao na adresu Ulica Ivana Pavla II., a trebala je stići do Mandaljene. Prema procjeni aplikacije, govori ona, ta vožnja je trebala koštati nešto više od 15 eura.
"Došla je djevojka po mene i kada sam se ukrcala pitala me kamo idem na što sam joj ja rekla kako idem u Mandaljenu. Ona je postala nervozna i rekla mi je kako nema vremena za voziti do Župe jer ima ubrzo vožnju u gradu. Ja sam na sve to nevoljko rekla - dobro, što da radim, a ona me pitala gdje će me iskrcati. Rekla sam da može bilo gdje, jer smo se dogovorile da me ipak neće voziti do konačnog odredišta pa mi je svejedno gdje ću izaći. No, ipak me vozila prilično dugo, a već smo kod kružnog toka u Gružu shvatile da nećemo u Župu. Iskrcala me tek poviše Osnovne škole, kod slastičarne Ana, na autobusnoj stanici. Rekla je da ne moram ništa platiti jer će ona vožnju otkazati", priča nam Dubrovkinja koja nije bila sretna što izlazi iz taksija s tri velike torbe.
"Osjećala sam se izbačeno", kazuje ona.
Kasnije, stiglo je još neugodnije iznenađenje - Uber je tu vožnju naplatio devet eura!
"Nismo se vozile niti nekoliko minuta - od Kantafiga do Gruža i sve to su masno naplatili. Ja sam se žalila - pisala sam im mail i objasnila što se dogodilo, ali oni ne odustaju i žele mi naplatiti navedeni iznos za tako kratku vožnju. Prvo sam praktički izbačena iz automobila, a kasnije su mi naplatili više od pola jer je ispalo kao da sam ja odustala od vožnje", opisuje svoje iskustvo Dubrovkinja koja je iznimno razočarana.