DUBROVČANIN I T-COM: Priča kojoj se ne nazire kraj

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Čudan odnos internet providera i jedne dubrovačke mušterije koja je htjela uzeti Maxtv danima zabavlja korisnike društvene mreže Facebook. 

"Počelo je 09.11, kada sam kontaktirao T-com sa željom da potpišemo ugovor za MAX tv i Dsl. Naravno dajem sve potrebne podatke, a pristupačna sinjorina kaže da će mene netko kontaktirati kroz par dana jer je kako kaže zakonski 30 dana, ali nitko ne čeka duže od 2-3 dama.

16.11. zovem kako bi vidio kada će biti, jer je proslo 7 dana. Tada mi kažu, evo vidimo da je sve ok, očekujte poziv već sutra.

19.11, naravno nakon što me nitko ne zove opet zovem 08009000. Kaže žena, nama ovdje piše da ste dobili internet. Nakon objašnjavanja pola sata da nisam dobio ništa niti me je itko zvao, kaže kako se dogodila greška, da će se sve stornirati, napraviti požurnicu i kako će se javiti sljedeći tjedan, čime dolazimo do kraja studenog.  

Opet zovem, jer se nitko nije javio. Kažu sve je ok. Znate zakonski rok je mjesec dana. ali evo opet ćemo požurnicu. Već je počeo 12 mjesec. Zaboli me više za max tv, ali stvar je principa. Hoću da mi donesu uređaj i da ga vratim u roku 3 dana i raskinem ugovor, samo da ga donesu.

Nastavljam u svakodnevnim pozivima govoriti ne da ću se ja osobno i cjela obitelj prebacit iz T-coma nego i firma u mom vlasništvu. ispričavaju se, kažu ide opet požurnica.

Oko 5. - 6.12  opet zovem, iako sam do sada zvao skoro svaki dan, sada zovem 2 puta dnevno.

Opet ista priča, njima je u interesu brza isporuka, ali moj slučaj je jedinstven. Normalno, da se ne pređe mjesec dana, opet raskidaju to, pišu novi zahtjev.

Iznerviran, 11.12 pisem status na njihovoj sluzbenoj stranici. Tu me opet traže sve moguće podatke. Opet ih dajem, opet provjera, opet požurnica i kažu dolazi.

Nakopon 14.12 dolazi oprema, ali bez rutera za internet. Zovem. Kažu opet greška, da će ruter netko dostaviti sutra. Jučer, 16.12 me zovu, pitaju jeli dosao ruter, jer u njihovoj bazi podataka piše da ga imam od 2009 god. Nakon što sam operateru dobrih 15 min obašnjavao koju uslugu zelim, kažu kako vide da je opet greška, da vratim opremu, a mene će netko kontaktirati i poslati novu" opisao je svoj pokušaj stvaranja poslovnog odnosa s T-comom ovaj Dubrovčanin. 

Njegov post na stranicama ove tvrtke izazvao je 400 komentara u raspravi koja i dalje traje. 

Popularni Članci