/* */

Dubrovački mostovci predložili program za Komolac: "Grad treba kupiti tvornicu paste i napraviti punionicu vode!"

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Petra Srebrović

Dubrovački mostovci koji su predali kandidacijsku listu za Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na predstojećim izborima iduće nedjelje, predstavili su danas u Komolcu ključna rješenja koja nude za probleme koje muče stanovnike ovog gradskog naselja. 

Predstavnici Mosta Dubrovnik izjavili su danas kako će se zauzeti za realizaciju brojnih komunalnih i društvenih projekata na širem području Gradskog kotara Komolac. 

Ivica Ban je poručio kako je krucijalno urediti i rekonstruirati raskrižje Komolac sa rekonstrukcijom ceste do mjesta Brgat.

"Sadašnja cesta Komolac-Brgat jedini je alternativni pravac kojim se može prometovati u slučaju da cesta poviše Grada bude zatvorena, a ista je posve neprimjerena i preuska, te je opasna po sigurnost njenih korisnika. Stanovnici naselja Knežica, Podgaj, Busljeno, koji svakodnevno prometuju djelom te prometnice kao vozači i pješaci nemaju ni najmanju sigurnost ni zaštitu, pogotovo pješaci, jer je ta cesta bez nogostupa za pješake, a ponekad i bez javne rasvjete", rekao je.

"Most Dubrovnik će se zalagati da se odgovarajućim zaštitnim ogradama i na odgovarajućim lokacijama, te drugim mjerama, žurno zaštiti padine Srđa od odrona stijena na prometnoj dionici od Komolca do Sustjepana radi sadašnje životne ugroženosti stanara u neposrednoj blizini te prometnice, te vozača, putnika i svih ostalih prolaznika koji prolaze tom prometnom dionicom", rekao je. 

Petra Srebrović

NEDOSTAJU DRUŠTVENI SADRŽAJI

Antonia Knežević, druga na listi Mosta za Gradsko vijeće rekla je kako je Komolac važno naselje koje broji 1800 stanovnika, a nema društvene sadržaje za mlade. 

"Imamo limenu glazbu Komolac i malonogometni klub Ombla i više sportskih društava i udruga mladih, pa su potrebne društvene prostorije za sve sadržaje. Važno je i naći trajno rješenje za DVD Komolac koji je važan za cijelu Rijeku dubrovačku u slučaju požarne ugroze. Važna je i hidrantska mreža u rubnim dijelovima naselja koja su prva crta obrane u ljetnim mjesecima kada imamo požare koji dolaze s druge strane i prelaze na naše područje. Važno je izgraditi i kolni pristup groblju u Rožatu. Također, trebalo bi žurno izraditi i donijeti novi GUP kojim bi se zaštitila i očuvala Rijeka dubrovačka kao značajni krajobraz i njene prirodne, kulturne i povijesne vrijednosti i nasljeđe od prekomjerne urbanizacije, betonizacije i daljnjeg narušavanja prirodne ravnoteže i ljepote krajobraza Rijeke dubrovačke", izjavila je Knežević. 

Petra Srebrović

OTKUP TVORNICE TJESTENINE

Joško Mikuš, treći na listi za Gradsko vijeće i koordinator Mosta za Dubrovnik rekao je kako je Komolac važna arterija grada, jer tu dobivamo i pitku vodu. Poručio je i kako se Most nije sjetio Komolca u izbornoj kampanji, već kontinuirano ukazuju na probleme i nude rješenja za ovo gradsko naselje, posebno s obzirom na to kako neki od čelnih ljudi dubrovačkog Mosta žive upravo u Komolcu. 

"Potrebno je urediti pješačko-panoramsku stazu trasom starog vodovoda od Šumeta do Sustjepana. Osim toga, treba se proširiti i urediti cestu stare kolske staze i puta između naselja Tor i Šumet čime bi se cestovno povezala ta dva naselja, što bi omogućilo i autobusnu liniju za stanovnike tih naselja",izjavio je Mikuš. 

Poručio je i kako će se zalagati da Grad otkupi bivšu tvornicu tjestenine i leda na izvoru Omble i potaknuti otvaranje punionice vode čime bi omogućili zapošljavane nemalog broja ljudi iz Rijeke i Grada.

"To može biti dobra razvojna priča, ali i ponuda za Grad koji bi mogao koristiti tu vodu za reprezentativne potrebe", rekao je. 

Petra Srebrović

POMORSKI PROBLEMI

Ivica Bušlje, kapetan duge plovidbe i mještanin Komolca poručio je kako je najveći problem kanalizacija. 

"Sve naše otpadne vode idu u rijeku, a kad dođu stranci zgražaju se kad vide fekalije kako plutaju", izjavio je i dodao kako je potrebno čišćenje i produbljavanje (jaružanje) korita Rijeke dubrovačke u njenom gornjem toku gdje često dolazi do plavljenja kuća uz obalu.

Istaknuo je i kako je puno vlasnika glisera koji se ne pridržavaju brzine od 4 čvora uz obalu, pa da zbog toga treba uputiti nadležne službe na reakciju. Osim toga, naveo je i kako mnogi koriste operativnu rivu protivno pravilima, pa se zadržavaju po dan ili cijelu noć. Postoje i oni koji ispumpavaju ulje u rijeku, pa tako prave ekološku ugrozu. 

Petra Srebrović

Popularni Članci