Iva Carević Peković imenovana v.d. ravnatelja Zavoda za obnovu

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Gradski vijećnici jutros po deveti put u ovom mandatu zauzeli su svoja mjesta u klupama. Između ostalog, na dnevnom su se redu našle i točke kojima je dosadašnja ravnateljica Folklornog ansambla Linđo Dubravka Sarić razrješenja dužnosti, a nova v.d. ravnatelja je Josipa Pavlović. Iva Carević Peković je imenovana v.d. ravnatelja Zavodu za obnovu, a na dnevnom su se redu našla i Izvješća o poslovanju gradskih tvrtki.

Sjednica je počela u 10.15 sati. Nazočan je 21 vijećnik/vijećnica.

Ivo Gjaja iznosi primjedbu oko zapisnika sa 7. sjednice: Tko je taj tko selektira zapisnik što će iću u tekstualnom obliku, a što u tonskom na cd-u?

Niko Bulić: Svatko tko zatraži može dobiti tonski zapis. Sadržaj jednog i drugog nitko ne može promijeniti. Bit stvari se ne može promijeniti ni zamaglit. 

Niko Bulić je izvijestio kako se mijenja naziv točke 27. pa će se umjesto v.d. ravnateljice/ravnatelja Zavoda za obnovu imenovati ravnateljica/ravnatelj, jer je u međuvremenu proveden natječaj.

Ivo Gjaja, predlaže dopunu dnevnog reda odlukom kojom se Općini Kistanje dodjeljuje iznos od 1.581,509 kuna za asfaltiranje ulica.

-'U novom naselju živi 250 obitelji doselejnih s Janjeva, Kosovo. Preci današnjih Janjevaca dali su značaj doprinos razvoju Dubrovačke Republike', rekao je Gjaja. Dodao je kao je do iznosa došao od zamjenika načelnika koji mu se požalio kako je potrebno izgraditi 1,4 kilometara ulica. Gjaja je pozvao na empatiju. 

Andro Vlahušić: Ideja je dobra, ali u ovom trenutku neprovediva. To je velik iznos koji se može dodijeliti samo kroz proračun. Treba nekome skinuti taj novac da bi se dao. Ja imam empatiju, moja ulica se zove Janjevska, ali tehnički ne možemo ništa napraviti.

Najavio je kako će razgovarati s načelnikom Općine.

Vijećnici nisu podržali Gjajinu empatiju. Samo je pet vijećnika glasalo 'za'. 

Maro Kristić je zatražio za objašnjenje zašto odluka o autoprijevoznicima i vili Banac nije uvrštena na dnevni red.

Andro Vlahušić: 'S takstima se provode razgovori. Ako želite nered, nema problema, imat ćete nered. U Lapadu je pitanje riješeno, ljudi se kupaju. Mi smo provjerili i Grad nije nadležan. Ne vidim zaštpo bi to bila posebna točka.

10.35 Dnevni red je usvojen.

Vijećnička pitanja

Dolores Lujić Vlahušiću: 'Zbog čega nas zamarate s 11 izvješća o radu trgovačkih društava kada vijeće nije nadležno donositi odluke nego ih samo može prihvatiti?'

Maro Kristić se požalio na neadekvatan odnos Gradske uprave prema sportu. Do kada ćemo čekati strategiju razvoja sporta Grada Dubrovnika? Kristić je pitao o 'bajci br. 3' - gradnji akvarija u gruškoj luci. -'Možemo li umjesto akvarija dobiti bolje uvjete za svoju djecu, poput financiranja udžbenika?'

Andro Vlahušić: 'Nađite mi jedan sportski klub koji je nezadovljan odnosnom i davanjima Grada. A što se tiče udžbenika. Koji bi bio razlog da im Grad financira školsku knjigu samo zato što Bandić to radi i to nekome tko ima restoran i jedno dijete i živi jako dobro. Ja to neću izglasati. Koji je razlog da financiramo udžbenike djeteta primjerice pomorskog kapetana?

O akvariju koji će stajati 300 milijuna kuna: -'Grad taj projekt kao jednu novu atrakciju može razviti bez ikakvog problema.'

Lukša Matušić (DDS): Možete li utjecati na vijeće Hrvatske turističke zajednice jer je Dubrovačko-neretvanska županija dobila samo 230.000 kuna, dok su se članovi vijeća iz drugih županija uspjeli izboriti za veće iznose?

-'Mislim da to pokazuje odnos prema Niku Buliću, što je nekorektno i nepošteno', rekao je VLahušić.

Matušić je pitao Vlahušića i kad će se završiti pregovori s društvom Excelsa nekretnine i hoće li se sredstva od koncesijske naknade sliti u proračun do kraja godine.

Prema prijedlogu Povjerenstva za žičaru i sudskog vještaka godišnja fiksna koncesija trebala bi iznositi 120.000 kuna godišnje i 24 posto od neto prodane karte. -'Oni su izrazili negodovanje jer smatraju da je koncesija previsoka', rekao je Vlahušić. Procijenio je kako bi se u narednih 50 godina u gradski proračun na ime koncesijske naknade slilo oko 400 milijuna kuna.

-'Ako se nećete ponašati korektno stavite žičaru na prodaju. Ako ni to ne želite mi ćemo otovriti novu, a vi ćete imati spomenik industrijske revolucije', poručio je.

Tatjana Šimac Bonačić (SDP) pitala je zašto ne postoji plan upravljanja povijesnom jezgrom?

-'Najprije moramo odlučiti što želimo. Jedni žele da kafići rade cijelu noć, netko bi htio da nema turista, neki bi htjeli da ugasimo struju i odemo u srednji vijek. Nitko nije rekao što ćemo napraviti osim da sam ja kriv jer nemamo plan upravljanja', odgovorio je Vlahušić.

Šimac Bonačić je podržala Vlahuišićevo objašnjenje riječima: 'Puno baba, kilavo dijete', istaknuvši kako je takav plan ipak prijeko potreban.

Matija Čale Mratović (HNS) Vlahušiću: Optužuju vas da ste ugovorom o Revelinu oštetili Grad, da ne kontrolirate broj prodanih ulaznica i da ne uzimate dovoljno?

-'Priča o Revelinu je počela prije tri godine, policija je dobila dokumentaciju, revizija je dala svoje naputke, mi smo ih ispravili. Zašto se nakon tri godine, pred kraj ugovora o najmu, javljaju te priče? To je samo zato što netko želi preuzeti dobro uhodan posao', rekao je Vlahušić. 

Pojasnio je kako Revelin godišnje u proračun Grada uplati više od dva milijuna kuna. -'Revelin ljeti zapošljava i do 70 ljudi te tako u državni proračun plaća sedam do osam milijuna kuna. Revelin je Dubrovniku donio i sigurnost.'

Igor Miošić (KLGB Srđ je Grad) pitao je za slučaj rušenja skalina na Kačulu koje je izgradila udruga Divlja liga vaterpolo, a 1. i 2. lipnja srušio hotel Rixos Libertas. -'Jasno je da je to napravljeno kako bi se onemogućio pristup pomorskom dobru!'

-'Hoće li Grad Dubrovnik požuriti rušenje nelegalno izgrađenog zida za koje je prije nekoliko godina izdano rješenje o uklanjanju i hoće li Grad izgraditi porušene skaline?', pitao je i zatražio pismeni odgovor. 

Mira Buconić (HSS) uputila je Vlahušiću 'prijateljsko upozorenje'

Ja bih trebao biti stroži, samo ne znam kako. Preblag sam', komentirao je Vlahušić nedavni slučaj kada je prepiska između njega i direktora Sanitata završila na portalima.

-'Ima ljudi u ovoj Gradskoj upravi koji ne zaslužuju da tu rade', odgovorio je te dodao kako je pokrenuo istragu u cilju pronalaženja krivca. -'Službena prepiska je izašla van Gradske uprave i završila u medijima. To je vrlo teška povreda dužnosti. Zaposlenici su sada u strahu mogu li komunicirati mailom.'

Dubravka Šuica (HDZ) postavila je pitanje koje je zajedno s uvodom više zvučalo kao ljubavno pismo Vlahušiću. I njegov odgovor išao je u smjeru zajedničkog rada na važni projektima. Šuica je i dijelom preuzela zasluge za Lazarete, ali i za produljenje koncesiju Luci Dubrovnik.

Niko Bulić nakon vijećničkih pitanja:' Gradonačelnik je najviše probijao vrijeme, ali svi ste ga slušali, nisam vidio sa se itko bunio.'

Prijedlog odluke o izradi izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja turističke zone Orašac – Vrtovi sunca jednglasno je prihvaćena. 

Otovorena je rasprava o Prijedlogu odluke o izmjenama Odluke o zaduživanju Grada Dubrovnika kojom se sredstva planirana za groblje Dubac prenamjenjuju za obnovu Lazareta. Međutim, za raspravu se javio jedino Igor Miošić. 

-'Radovi na Lazaretima idu brže nego radovi na groblju Dubac, a zahvaljujući ovoj odluci Lazarete ćemo riječiti u cijelosti. Stavka je već u proračunu, ova današnja odluka je potrebna jedino radi HBOR-a', objasnio je Vlahušić. Najavio je kako će se 'pučko otvaranje' Lazareta održati od 21. do 25. srpnja.  

Uz četiri suzdržana glasa, odluka je prihvaćena. 

Maro Kristić (Laburisti) je u ime Laburista pohvalio 'Raguževu' odluku o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnom redu. Odlukom se predlaže skraćivanje vremena prometovanja unutar povijesne jezgre, u razdoblju od 01. svibnja do 01. listopada,  na način da se isto dozvoljava  od 05:00 do 09:00 sati za sva prijevozna sredstva, osim za kariće i elektrovučna prijevozna sredstava koji mogu prometovati od 05:00 do 09:30 sati i od 17:00 do 19:00 sati.

Željko Raguž se osvrnuo na dva održana zbora građana povijesne jezgre.

-'Najglasniji su oni koji već odavno ne žive unutar zidina. Govore protiv restorana, a imaju restoran u prizemlju kuće. Svugdje je buka, osim kod njih. Drugi galame protiv kruzera, a prodaju suvenire istim tim gostima. Od tih novaca šalju djecu na prestižne fakultete, a onda dođu u Grad pa kukaju kako im ništa ne valja'.

Ova odluka je jednoglasno prihvaćena. 

Na redu su izvješća o poslovanju komunalnih tvrtki. Ona za Boninovo, Čistoću, Domoupravu i DURA-u prihvaćena su uz nikakvu ili malu raspravu. 

Ivan Viđen (KLGB Srđ je Grad): 'Građani su zadovoljni radom Čistoće, dok je jako malo povoljnih komentara koji se tiču rada Domouprave.'

Niko Bulić: 'To je impresija.'

Izvješće o poslovanju Groblja Dubac d.o.o. za 2013. godinu.

Ivo Gjaja (HSLS): ‘Opravdano je nezadovoljstvo građana kojima su grobnice neophodne. Projekt se ne odvija predviđenom dinamikom, a završetak je neizvjesan. Konstatirao bih da na prethodnoj sjednici je na ovoj govornici vođena polemika oko dokumentacije koja je poslana, ili nije, za izvlaštenje. Radilo se o požurnici koju je obećao Vlahušić. Apeliram da to i učini.’

Ivan Viđen (KLGB Srđ je Grad): ‘U pisanom dijelu Izvješća stoje navodi o upravljanju grobljem, što nije prema Zakonu, posebno kad se govori o otkupu. Temeljni razlog je nemogućnost otkupa groblja, a po našem mišljenju dokumentacija za otkup trebala bi biti drugačije pripremljena. Stoga nećemo prihvatiti ovo izvješće.’

Maro Kristić (Laburisti): ‘Nailazimo na problem s izvlaštenjem pa me zanima kad bi taj projekt mogao ugledati svjetlo dana? Čini se da nećemo imati brzo groblje na Dupcu.’

Čustović (HSS): ‘Isti smo problem imali kad je Šuica bila gradonačelnica, a i danas. Govorim zbog 1 700 ljudi koji su podnijeli anketne listiće za izgradnju grobova. Postavio sam pitanje i ministru Miljenića, no nisam dobio odgovor. Vjerojatno ima puno posla pa mi nije uspio odgovoriti. Osnovno je pitanje izvlaštenje. Koristim priliku da javno pozivam gradonačelnika i sve naše županijske zastupnike u Saboru, a posebno Šimac – Bonačić da pokušaju s Ministarstvom riješiti ovaj problem. Bez rješenja izvlaštenja, možemo čekati pet, 10 ili 20 godina.’

Olga Muratti (nezavisna vijećnica): ‘Zašto administracija šuti? Voljela bih da sam našla podatke o plaćama zaposlenika i što se napravilo. Vlasnička je struktura je podijeljena 51:49 u postocima. Je li se isto to primjenjuje i na plaće? Što se radilo do 2012. godine kad se pokrenuo proces izvlaštenja. Što se čekalo? Netko mora odgovarati za to!’

Tatjana Šimac – Bonačić (SDP): ‘Što se tiče zakonodavnog okvira, na nacionalnoj razini se donio Zakon o grobljima. Donesen je i Zakon o izvlaštenju. Očekujemo odgovore. Kao saborska zastupnica, svakako ću probati pomoći.’

Direktor groblja Dubac Đuro Lonza: ‘Što se tiče požurnice, postupak je pokrenut u srpnju 2012. godine, a u kolovozu sljedeće godine je doneseno Rješenje kojim nisu bile zadovoljne ni stranke, ni Groblje Dubac. Upućena je žalba na rješenje, a nakon toga i prva požurnica. Nismo dobili nikakav odgovor, pa smo poslali i drugu, ali i treću. Ministar je upoznat, kao i nadležne službe. Na tome se dakle radi, ali kad ćemo dobiti rješenje ne znam. Iskoristili smo svoje legitimne pravne mogućnosti. Što se tiče Viđenovog pitanja, trenutno se usklađuju nove izmjere i izvještaj o granicama, nakon čega ćemo pristupiti parcelaciji zemljišta. Što se tiče pristupne ceste, problem je s izvlaštenjem. Postoje dvije parcele koje nismo uspjeli otkupiti. U rujnu je rok za završetak glavnog projekta. Sve faze su dosta daleko odmakle, no jedina je kočnica izvlaštenje. Komunalna infrastruktura je također dovršena, radi se o radovima vrijednima tri milijuna kuna. Što se tiče obuhvata groblja, otkupljeno je 75 posto ukupnog zemljišta. Još nam predstoji, nakon usklađenja stare i nove izmjere, 12 tisuća kvadrata. Tad će biti otkupljeno 77,59 posto zemljišta. Do konca godine, doći ćemo u posjed 85 posto prostora groblja, a nakon parcelacije u 89 posto zemljišta. Ostatak ćemo rješavati preko Zakona o izvlaštenju. ‘

Ova točka dnevnog reda izglasana je većinom glasova, kao i Izvješće o poslovanju Hotela Gruž d. d. za 2013. godinu.

Na red je došla točka dnevnog reda Izvješće o poslovanju Luke Dubrovnik d. d. za 2013. godinu.

Božidar Memed (SDP) je kazao kako su rezultati dobri.

Izvješće je većinom glasova prihvaćeno.

Izvješće o poslovanju Sanitata Dubrovnik d. o. o. za 2013. godinu.

Gjaja: ‘I prošle godine, kad smo govorili o Izvješću, rečeno je kako iznos u pučkoj kuhinji koji se daje za sirovine isti kao za hranjenje pasa. Taj problem se u Dubrovniku treba riješiti. Nisam za surove postupke, ali postoji način i regulativa koju treba poštovati, a Grad treba riješiti taj problem. Stalno slušamo priče kako će krdo pasa doći na Stradun, to treba zaustaviti. Po pitanju parkinga, pojedinci su okrenuli mišljenje građana prema djelatnicima Sanitata koji pošteno rade.’

Miošić: ‘Napisano je 20. svibnja i kao takvo je predato nama, premda su se u međuvremenu promijenile okolnosti.’

Dodao je i kako se spominje kako nije bilo nikakvih problema prilikom poslovanja, a izostavljeno je kako je Sanitat s građanima postupao na nezakonit način.

‘Stoji i kako je glavna djelatnost Sanitata upravljanje javnim parkiralištima. Čudno je da je to glavna djelatnost tvrtke koja se zove Sanitat. Na pauku radi tek osam ljudi pa me zanima što je s milijun kuna i na što se taj novac potrošio,’ kaže Miošić.

Čustović: ‘Financijski rezultati tvrtke u najbolji od ostalih tvrtki. Prihodi su povećano za više od dva posto, rashodi su smanjeni za osam posto, a dobit je povećana za 153 posto. Posebno bih istaknuo da su investicijska ulaganja u prošloj godini iznosila više od sedam milijuna kuna, odnosno govoto 100 posto povećanja.’

Miošić: ‘Čustović je spomenuo kako je tvrtka odlično poslovala. Ali ona je poslovala nezakonito.’

Vlahušić: ‘Da nema Anice Sambrailo, dobrih ljudi i Grada Dubrovnika, napuštene životinje bi šetale zajedno s turistima. Sanitat pomaže maksimalno. Donijeli smo odluku da nema eutanazije. Ja sam za to da i životinje žive do krajnjih granica, ali isto tako neodgovorne općine i vlasnici moraju odgovarati. Kroz GUP smo riješili područje za životinje na području Primorja. Pregovaramo s vlasnicima, nije lako, ali pregovaramo. Želimo napraviti preko 20 tisuća kvadrata prostora za životinje. Bit će skupo. Zaradit će se, ali malo. Tu će, osim pasa, biti i ptice, i mačke, ali to si moramo priuštiti. Što se tiče parkinga i zarada, Sanitat je radio sukladno Zakonu temeljem Odluke koju je donijelo Gradsko vijeće. Jedan odvjetnik koji nije plaćao račune predstavlja kako je učinio čudo, kao i pojedini političari koji na tome dobivaju političke bodove i huškaju građane da ne poštuju Odluke koje su na snazi. Odluku je Sud stavio van snage, ali dok su Odluke na snazi, treba ih poštovati. Ne može biti javno dobro da tiskate plakate pa ih onda povlačite. Sanitat ne zaslužuje da jeftini politikanti dovode građane na put koji nije dobar za njih, bez ikakve odgovornosti.'

Izvješće je prihvaćeno većinom glasova.

Izvješće o poslovanju Vodovoda Dubrovnik d.o.o. za 2013. godinu je također prihvaćeno većinom glasova.

Dubravka Marunčić (HDZ) upitala je zašto je tvrtka prošlu godinu završila u minusu, dok je Tatjana Šimac Bonačić (SDP) iznijela probleme stanara Bokeljske ulice.

‘Stanari imaju ugovor s Domoupravom vezano za kanalizacijsku pumpu, a Vodovod sada radi kanalizaciju u projektu Jadran. Ispada se ne mogu spojiti na novi sustav zato što bi spoj išao preko privatnog zemljišta. Kako ćete riješiti taj problem?’

Pero Mišković, dikrektor Vodovoda: ‘U minusu smo završili godinu jer je Odluka o koncesijama donesena od strane Upravnog suda. Tadašnja uprava se ponašala kao i mnoge uprave u drugim gradovima. Kako je država te troškove zbrajala i računala došlo je do 4,3 milijuna kuna duga koji je trebalo odmah platiti kako bi se izbjegle kamate. Tu je još i spor vezan uz Duboku Ljutu pa je i to trebalo platiti. Po pitanju Bokeljske ćete dobiti pisani odgovor, a mi ćemo svakako ispitati problem.’

Izvješće  o poslovanju Vrtlara d.o.o. za 2013. godinu je prihvaćeno većinom glasova.

Gjaja: ‘Čemu planovi da se cvjećarnice iz Vrtlara prenose u Boninovo?’

Lujić: ‘Vrtlar svake godine proizvodi gubitke, a jedini prihod se ostvaruje iz cvjećarnica i radionice vijenaca, što je dobro za Boninovo, a loše za Vrtlar. Zašto sada privatna tvrtka dobiva poslove uređenja površina?’


Vlahušić: ‘Svi zaposlenici su dobili plaće, postoji mali dio duga prema dobavljačima. Što se tiče vijenaca, tko bi od vas imao 14 zaposlenika da naprave 20 vijenaca dnevno? Gdje to ima? Direktorica nije prikazala ni troškove uprave, marketinga ni ostale troškove. Nije točno prikazano. Možemo li imati tvrtku u kojoj će jedna osoba raditi jedan i pol vijenac dnevno, a Grad to plaćati? Neka Boninovo na jednom mjestu ima sve i na jednom računu, a Vrtlar će dobiti priliku da radi cvijeće, s drugih sedam ljudi.’

Izvješće o poslovanju Zračne luke Dubrovnik d. o. o. za 2013. godinu, Prijedlog zaključka o djelomičnom oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa investitora Nikole Margaretića za rekonstruiranu manje zahtjevnu zgradu stambene namjene, Prijedlog zaključka o oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa za investitora Zavod za obnovu Dubrovnika iz Dubrovnika, Prijedlog zaključka o donošenju Godišnjeg provedbenog plana unapređenja zaštite od požara na području Grada Dubrovnika za 2014. godinu, Prijedlog rješenja kojim Grad Dubrovnik raspisuje javno nadmetanje za osnivanje prava građenja na čest.zem 2317/5 k.o. Dubrovnik su prihvaćeni jednoglasno ili većinom glasova bez rasprave.

Prijedlog rješenja kojim se odabire najpovoljniji ponuditelj za kupnju nekretnina u k.o. Obuljeno je izglasan većinom glasova.

Vlahušić: ‘Mokošica će dobiti veliki trgovački centar, dodatne trgovine, 600 kvadrata, 60-ak parkirnih mjesta. Od ovih sredstava koja je Grad dobio, kupit ćemo Čingriju po početnoj cijeni od 13 700 000 kuna. Dakle, Grad Dubrovnik ove jeseni dobiva vlasništvo nad Čingrijom.’

Dodao je i kako u pet godina nitko nije htio kupiti zemljište u Mokošici.

Prijedlog rješenja o razrješenju Ivana Dražinića dužnosti člana Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika i Prijedlog rješenja o razrješenju Ivanke Jemo dužnosti ravnateljice Zavoda za obnovu su prihvaćeni većinom glasova odnosno jednoglasno.

Prijedlog rješenja o imenovanju v.d. ravnatelja Zavoda za obnovu je prihvaćen jednoglasno.

Iva Carević Peković imenovana je v.d. ravnatelja kao jedini prijavljeni kandidat.

Prijedlog rješenja o razrješenju Dubravke Sarić dužnosti ravnateljice Folklornog ansambla Linđo je prihvaćen većinom glasova, uz dva suzdržana vijećnika.

Tatjana Šimac Bonačić: ‘U prošlom sam sazivu vodila kolegija ravnatelja gdje je bila i Sarić. Mogu reći da smo imale dobar donos. Linđo kao ustanova koja je simbol Dubrovnika ne smije biti slučaj. Narušeni su odnosi, to je evidentno. Kad je bilo Izvješće, za govornicom sam iskazala sve pozitivno što sam primijetila u njihovom radu, na promotivnom, edukacijskom i financijskom planu. Onaj tko vodi Linđo treba imati komunikacijske vještine i slično, a buduću ravnateljicu ne poznajem. Ima li sve te karatkeristike, to ćemo vidjeti. Žao mi je zbog svih tih konfliktnih situacija.’

Igor Miošić: ‘Ne bih htio steći dojam kako je Odbor odlučivao između amatera i ravnateljice. Štoviše, nismo prihvatili sporni intervju kao razlog smjene ravnateljice jer je kazala kako se ne radi o autoriziranom tekstu.’

Olga Muratti: ‘Osim u Linđu, slični problemi su postojali i u DSO-u. Znači da se nešto događa, a događa se to da nismo dovoljno vodili računa o Gradu, o tome što se tamo događa. Ako je stanje takvo kakvim se prikazuje, zašto su to morali znati svi prije gradskih vijećnika? To me ljuti. Zašto je trebalo doći do usijanja pred turističku sezonu? Svi smo odgovorni za to, ali ne jednako. Ovo je posljednji znak za uzbunu, za Gradsku upravu, ali, bez ljutnje, i Vama, Ana Hilje, pročelnice za kulturu.’

Prema Prijedlogu rješenja o imenovanju vršitelja dužnosti ravnatelja Folklornog ansambla Linđo nova, v.d. ravnatelja je Josipa Pavlović. Prijedlog je većinom glasova prihvaćen, uz dva suzdržana vijećnika.

Mira Buconić: ‘Ne slažem se u mnogočemu što je rekla Muratti. Ne možemo znati kakav je netko dok ne počne raditi.’

Željko Raguž: ‘Ana Hilje nema nikakve krivice, za njen Odjel imamo same pohvale. Što se tiče novopredložene, ispred HSS-a ću podržati Josipu Pavlović koja je trenutno zaposlena u snažnoj hotelskoj grupaciji i siguran sam kako će i ovu dužnost savjesno obnašati.’

U 15:17 sati je zaključena deveta sjednica Gradskog vijeća.

Petar Ipšić / Ivona Butjer

Popularni Članci