Učitaje prijašnje vijesti
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Šutnja je zlato

Naš novi nabildani ministar gospodarstva je nepunih mjesec dana od imenovanja na tu funkciju, imenovan i članom Glavne skupštine društva INA, zatim članom Skupštine društva Hrvatska elektroprivreda te članom Skupštine društva Janaf – Jadranski naftovod. Javnost se čudi, gdje se ovaj stručnjak dosad krio. Država je davno mogla procvjetati s takvim gigantom, kažu neki uvjereni da će ovaj nadčovjek sigurno briljirat na svim tim funkcijama.
KOMENTAR

"Ponovno uvođenje vojnog roka? Povijesno iskustvo nas uči da moramo biti spremni na svašta!"

Dubrovačko Njorgalo osvrnulo se na najavu mogućnosti ponovnog uvođenja vojnog roka. 
RIJEČ GRAĐANINA

KOMENTAR NA NAJAVU REDUKCIJE APARTMANA "Novi Zakon ne govori kako smanjiti opterećenje, mogao bi se okotiti veliki belaj!"

Dubrovačko njorgalo ovaj put se osvrnulo oko gradonačelnikove najave zabrane novih apartmana. 
PRIČE O MORU I BRODOVIMA

SAN GIORGIO i SAN MARCO su nas posjećivali kao putničko-teretni brodovi i kruzeri, jedan je danas na dnu mora

To su bili linijski brodovi, ali će nakon rekonstrukcije SAN GIORGIO pod drugim imenom do nas kasnije često dolaziti i na kružnim putovanjima.
KOLUMNA

'UZORANI STRADUN' Mario Klečak piše Kroniku povijesnih stranputica

U svojoj kući u Zagrebu, devet turista iz Bangladeša i Pakistana ugostio je zaposlenik Ministarstva vanjskih poslova. To se nije svidjelo kolegama iz unutarnjih poslova, pa su uhitili i njega i turiste, pod optužbom da u sigurnoj kući skriva - migrante. Nakon uhićenja, 'turisti' su zatražili azil, a gazda kuće - državni službenik, je tvrdio kako pojma nema da su to bili ilegalci.
Dubrovačko njorgalo

KOMENTAR O nasilju, pravosuđu i odgoju: "Ovaj svijet pošao je poprilično u materinu"

Naš sugrađanin, cijenjeni Dubrovčanin nastavlja pisati komentare o gradskim zbivanjima, ali i zbivanjima u državni. Sebe naziva 'njorgalom', a ovaj put piše o nasilju, odgovoru pravosuđa na nasilje, državi, ali i odgoju.
kolumna

A PROPOS BAKALARA... Mario Klečak piše još jednu 'Kroniku povijesnih stranputica'

U zadnjim predbožićnim danima škole, u zagrebačkoj srednjoj školi, pomlatili se profesor i učenik. Ministar obrazovanja to dozno iz medija i smjesta pred kamerama znalački ustvrdio da pijanom nastavniku nije mjesto u školi. Ministrov razbarušen i rustičan izgled, uvjerio je gledatelje televizije da se čovjek razumije u maligane.
PIŠE NIKŠA KLEČAK

KOMENTAR Kuća puna naroda i par budala

Sretna vam Nova godina! Udaljavamo se od one proklete 2020. godine i sad je jasno, bili su u pravu oni koji su još u vremenu pandemije rekli kako će se COVID infiltrirati u naše društvo poput gripe, varičela, prehlade ili bolesti glave. Potonje, ne manje bitno vratilo se kao problem broj jedan nakon četiri godine pandemijskog i post-pandemijskog razdoblja. 
KOMENTAR

Turisti govore da su se odlično proveli na dočeku uz Čolića, a jednoj skupini treba posebno zahvaliti!

Dubrovačko Njorgalo osvrnulo se na feste iza nas i poručilo - što se tiče dočeka, nemamo radi čega njorgati!
IZA DRUGOG SVJETSKOG RATA

PLOVIDBE KOJE DANAS NISU MOGUĆE Parobrodi 'Jadrolinije' su plovili do Skadarskog jezera, luke Virpazar i Rijeke Crnojevića

Danas više nije moguće ploviti brodovima od Oboda do Rijeke Crnojevića jer su se izgradili mostovi te bi neka korita trebalo jaružati. Također, plovidba Skradarskim jezerom bila bi moguća jedino s manjom brodicom gaza do jednog metra i bez jarbola
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Tako je govorio premijer

Zapisujući razne izjave naših političara upućene javnosti, a onda i političke događaje koji su slijedili te izjave, mogli bi i politički neuki Hrvati bolje razumjet što oni to sve govore. Treba samo zapisivat. I tako, kad se toga dovoljno skupi, eto rječnika. Može se zvat Frazeološki politički rječnik HDZ-a.  
VJERA ŠUMAN

UTIJAVANJE NA HLADNO Kako je Plenkoviću zakazao radar

Odmah je lakše nakon što nam je neponovljivi Grlić Radman objasnio kako afera s plaćanjem medija nije hadezeova afera, nego oporbena afera.
IZVUČEN U GRUŠKOJ LUCI

Legendarni parobrod 'Cavtat' potopljen je bombama, no entuzijastična je ekipa radila prekovremeno da bi ga spasila

Parobrod Cavtat izgrađen je 1900. godine u brodogradilištu Marco U. Martinolich S.A. u  Malom Lošinju pod imenom SIRALY za Ugarsko-hrvatsko dioničko parobrodarsko društvo Rijeka. Bio je dug 36,05, a širok 5,85 metara. Imao je 115 bruto registarskih tona, a mogao je prevesti 300 putnika. Stapni parni stroj Wilson & MacLaren Sampierdarena je bio izgrađen u Italiji. Bio je trostruke ekspanzije s pogonom na garbun (ugljen) te jačine 139 KW, a pokretao ga je brzinom od 10 čvorova.
Učitaj još vijesti