RAZOČARANI KORISNIK HT-a IZ ŽUPE 'Gost mi je pobjegao iz apartmana zbog problema s internetom'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: © DURIS Guillaume - Fotolia.com

Korisnik iz Župe dubrovačke žali se zbog internetskih problema s Hrvatskim telekomom

Korisnik Hrvatskog telekoma iz Župe dubrovačke, koji je želio ostati anoniman, ispričao nam je probleme s kojima se susretao s tim operaterom. Problemi su počeli prošle godine, točnije u ljeto, u vrijeme kada je korisnik kombinirano plaćao HT-u mjesečni iznos od čak 1300 kuna (Internet, telefon, mobiteli, Max TV). Naime, on u Mlinima ima apartmane, u kojima je svojim gostima želio omogućiti Internet. Jedan gost, čiji je posao vezan uz kompjuter i internet, kada je dolazio u njegov apartman, izričito je tražio dobru internetsku vezu, jer inače ne može raditi. Međutim, kada je došao u Župu u apartman, nestalo je interneta.

-Valjda su se u nekakvim građevinskim radovima prekinuli kabeli i Mlini su ostali bez interneta. Naravno, gost je nakon dva dana otišao iz apartmana, a imao ih je rezerviranih sedam. Dan apartmana dođe 150 eura, pa sam tako ja ostao bez 750 eura, a HT mi je zauzvrat što nisam imao internet i što sam ostao bez gosta, u mjesečnom računu, oduzeo samo stotinjak kuna. Zbog čega HT svojim korisnicima koje zezne kao mene ne da neki veći popust, primjerice dva, tri mjeseca besplatno neki paket na televiziji, ili nešto slično? Ja sam godinama vani živio, i tamo se tako radi – priča ovaj ogorčeni korisnik iz Župe.

HT smo pitali zašto, kada korisnik ima probleme s internetskom vezom, i zbog kojih mu pada kvaliteta života, ne dobije nekakav veći popust od par stotina kuna mjesečno.

-Općenito govoreći, sukladno Općim uvjetima HT-a, ukoliko je trajanje smetnje dulje od 24h, a uzrok smetnje je u domeni HT-a, korisnicima se umanjuje mjesečna naknada proporcionalno trajanju smetnje. Sukladno tome, korisniku su u oba navrata, prilikom poteškoća koje je imao, izvršena odobrenja na računima, sukladno razdoblju tijekom kojega nije bio u mogućnosti koristiti usluge  - kazali su nam iz HT-a ne objasnivši zašto popust nije veći.

No korisniku iz Župe, tu problemi nisu prestali. Ove zime je opet petnaestak dana ostao bez interneta i telefona, te je razočaran što se korisnik ne može pouzdati u HT, koji ima monopol u Mlinima.

Potom mu se u jednoj prigodi javio zaposlenik HT-a (korisnik iz Župe kaže da se zove Teodor Dujić), te mu je nudio sličan paket usluga kakav trenutno koristi, ali po povoljnijoj cijeni. Korisnik je pristao, ali počeli su nekakvi novi tehnički problemi, pa je Župljanin opet bio bez interneta. Na desetke je puta zvao službu za korisnike, svaki put iznova pričajući istu priču, ali tek je slučajnošću uspio doći do zaposlenika HT-a Nikole Lušića, koji mu je, kako kaže, odmah riješio sve tehničke probleme. I ne samo to, već je cjelokupni mjesečni iznos koji mu je ponudio Lušić, bio manji od onog koji mu je ponudio Dujić.

Župljanin se pita kako je moguće da Služba za korisnike odmah ne prebaci slučaj kod nekakvog sposobnog kadra poput Lušića, koji je odmah u stanju riješiti probleme, nego pišu nekakve požurnice koje se često dugo vuku. Isto tako ovaj korisnik se pita, kako je moguće da mu jedan zaposlenik ponudi mjesečnu cijenu od 900 i nešto kuna, dok zaposlenik iste firme za isti mjesečni paket ponudi 700 i nešto kuna. Vara li HT tako svoje korisnike, pita se Župnjanin. Ista pitanja smo i mi postavili HT-u.

-Vezano uz razliku u cijenama pojedinih usluga ili tarifnih modela, želimo Vas informirati kako cijena u pojedinim slučajevima može varirati, ovisno o prodajnom kanalu putem kojega korisnik ugovara uslugu. Tako, postoji mogućnost da je u određenom trenutku, na primjer, putem našeg on-line prodajnog kanala omogućen određeni popust za pojedine usluge te se stoga cijena određenog proizvoda ili usluge može razlikovati od one u nekom od drugih prodajnih kanala – kažu u HT-u.

Bilo kako bilo, „rat“ korisnika i Hrvatskog telekoma se nastavlja. Brojni korisnici jako su nezadovoljni pojedinim uslugama HT-a (dovoljno je samo otići na njihovu Facebook stranicu i pogledati komentare), ali nije to samo slučaj kod HT-a, nego i kod drugih operatera.

S druge strane, postoje u HT-u i sjajni kadrovi koji su u stanju riješiti mnoge probleme.

-Da se mene pita, ja bih Lušića stavio za šefa Uprave HT-a – zaključuje korisnik Hrvatskog telekoma iz Župe dubrovačke.

MM

Popularni Članci