OD POLJA DO STOLA ZA TRI SATA! Dubrovački hoteli će u sezoni biti opskrbljeni domaćim voćem i povrćem

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Valamar
Hoteli makarskog primorja, dubrovačkog područja, uključujući i otoke, u novoj turističkoj sezoni bit će opskrbljeni voćem i povrćem domaćih proizvođača. Velika je to stvar za poljoprivrednike iz cijele Hrvatske, čiji će se proizvodi prikupljati u novom otkupnom centru u Opuzenu.

Od polja do stola za tri sata - toliko će trebati da domaće voće i povrće iz Neretve stigne do hotela na morskim odredištima, tvrdi najveći neretvanski poljoprivrednik.

- Imamo tu prednost i to moramo iskoristiti. Na nama je da logistički sve spojimo, znači kompletno cijelu Hrvatsku, cijelo voće i povrće i da u što većim količinama isporučimo domaću robu prema hotelima, za HRT Regionalni dnevnik rekao je Ivan Bjeliš, ''Agroneretva'' Opuzen.

Potpisao je ugovore s hotelijerima dubrovačkog područja, otoka Brača i makarskog primorja. Dostava iz Neretve prema Dubrovniku bit će brža zbog bolje prometne povezanosti, a svježih proizvoda bit će kroz cijelu godinu.

- Bavimo se s trinaest kultura. Sadimo sve vrste kupusnjača u zimskom periodu. Od voća jagodu, mandarinu i klementinu te od nekog ljetnog - lubenicu, dinju, papriku i tikvicu, kazao je za HRT Luka Deak, voditelj proizvodnje ''Agroneretva''.

Ono što ne bude dostupno na neretvanskom području, u isti logistički centar stizat će iz Istre, Slavonije i ostalih poljoprivrednih područja cijele Hrvatske.

Domaća roba - prednost


- Domaća roba je prednost što je svježina robe i bitno nam je da naše proizvođače i naše OPG-ovce što više potičemo na proizvodnju i da što veća paleta u našemu turizmu bude na stolu, dostupna gostima, istaknuo je Bjeliš. 

Za sortiranje i pakiranje proizvoda koji će se plasirati dalje prema hotelima potrebna je radna snaga koju je, kažu proizvođači sve teže naći, pa takve poslove rade Nepalci koji su se ovdje sjajno udomaćili i već naučili pokoju hrvatsku riječ.

- Zovu jednoga Šime, jednoga Pero, daju im imena. Naravno, domaće stanovništvo ih prihvaća sve bolje i bolje jer stvarno radne snage nema i oni su nam jedini izbor u idućoj sezoni, rekao je Bjeliš. 

Najave za novu turističku sezonu makarskoga primorja i krajnjeg juga i više su nego dobre, a ovo je još jedan primjer prednosti Pelješkog mosta koji je spojio hrvatske poljoprivrednike i turizam.

Popularni Članci