'PRIPREMITE SVOJE POSLOVANJE NA ZAPOŠLJAVANJE DJELATNIKA' Preostalo je još samo 5 slobodnih mjesta za radionicu
Otvorili ste obrt ili tvrtku, krenuli raditi, ostvarili prve poslovne rezultate, i našli ste se u potrebi za dodatnom radnom snagom? Znate li kako se pripremiti i što morate znati prije zapošljavanja prve djelatnice ili djelatnika u svom poslovanju?
Kako bi dobili odgovor na ova pitanja DURA za vas organizira još jednu radionicu u sklopu Startup akademije pod nazivom „Od samozaposlenja do tima: pripremite svoje poslovanje na zapošljavanje djelatnika!“. Radionica će se održati u subotu, 08. veljače 2020. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10h.
Kad smo od ‘tuđih’ zaposlenika postali ‘svoji’ poduzetnici trebali smo naučiti upravljati i usvojiti cijeli set vještina za strateško i operativno vođenje svog poslovanja. U trenutku kad od ‘svojih’ poduzetnika postajemo nečiji poslodavci, trebamo usvojiti jedan kompletno novi set znanja, vještina i stavova kako bismo mogli uspješno voditi svoje ljude.
Vođenje ljudi u poslovanju ima svoj psihološki, pravni i ekonomski aspekt! Ukoliko promišljanje i znanje o ijednom gore navedenom aspektu izostane, posljedice se mogu mjeriti od nezadovoljstva djelatnika, do kazna inspekcije rada pa čak i sudskih sporova!
Cilj ovog seminara jest upoznati poduzetnike s obavezama i pravima koje preuzimaju kada postaju poslodavci, te im informacijama i praktičnim primjerima olakšati proces zapošljavanja djelatnika, kao bi izbjegli nepotrebne nesporazume i pogreške te osigurali uspješan proces i pripremljenost na širenje poslovanja.
U prvom dijelu radionice bavit ćemo se temom pripreme poslovanja na zapošljavanje djelatnika:
-
Zakoni i propisi koje poslodavci moraju poštivati;
-
Važnost procesa i postupaka, za što ih pripremiti i na koji način;
-
Priprema radnog mjesta;
-
Organizacija radnih zadataka;
-
Kriteriji poslovne komunikacije prema zaposlenima.
U drugom dijelu seminara bavit ćemo se temom izbora zaposlenika i uvođenjem zaposlenika u posao. Odgovorit ćemo na sljedeća pitanja:
-
Kako definirati profil idealnog kandidata za radno mjesto;
-
kako napisati oglas koji će privući kandidate vaše ciljane skupine;
-
koja pitanja kao poslodavac (zakonski) smijete i/ili ne smijete postaviti na razgovoru za posao?
-
Kako komunicirati očekivanja te dati informacije o uvjetima na radnom mjestu?