Besplatna radionica 'Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike'
Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.
I. dan (24.03.2020.):
-
Poduzetništvo (osnovni oblici i njihove karakteristike)
-
Računovodstvo (pojam, određenje, vrste i namjena, računovodstveni proces, računovodstvena dokumentacija, načela, korisnici)
-
Zakonska regulativa vezana uz računovodstvo
-
Računovodstveni standardi (MSFI, HSFI)
-
IT – osnovne odrednice i značaj u računovodstvu i poslovanju
-
Menadžersko računovodstvo i kontroling kao potpora odlučivanju i upravljanju
-
Osnovni financijski izvještaji (Bilanca, RDG) – značenje i tumačenje
-
Financijski pokazatelji poslovanja i KPI
-
Specifičnosti financijskog poslovanja po tipovima poduzetnika (prodaja, proizvodnja, usluge)
-
Inventura – popis imovine i obveza
-
Amortizacija (definicija, vrste, stope, način obračuna)
II. dan (25.03.2020.)
-
Vrste poreza i oporezivanje (PDV, Porez na dohodak, Porez na dobit, Posebni porezi)
-
Porez na dodanu vrijednost (PDV) – aspekti i utjecaj na poslovanje, novosti u 2020.
-
Porez na dobit – utvrđivanje porezne osnovice (umanjenja, uvećanja i način obračuna), novosti u 2020.
-
Propisane osnovice plaća (minimalna plaća, poduzetnička plaća)
-
Porez na dohodak i obračun plaće (zakonodavni okvir, stope poreza, osobni odbitak i uvećanja, način obračuna, neoporezivi primici, olakšice i oslobođenja, primjer obračuna), novosti u 2020.
-
Postupci kod neisplate plaća
-
Pregled obrazaca, rokovi za predaju i rokovi uplata
-
Ostali porezni zakoni i novosti u 2020.
-
Primici od državnih potpora, način evidentiranja i porezni položaj
-
Važni linkovi
III. dan (26.03.2020.)
-
Zakonodavni okvir
-
Obrtnici i slobodna zanimanja, samostalna djelatnost- vrste, značajke i obveze
-
Poslovne knjige, načelo blagajne, primici i izdaci
-
Osnovice za obračuna doprinosa i poreza
-
Dugotrajna imovina, obvezne evidencije i obračun amortizacije
-
Izvještavanje – obrazac DOH i DOH-Z
-
Promjena načina oporezivanja porez na dobitak umjesto porez na dohodak
-
Paušalno oporezivanje „paušalisti“ – značajka, novosti u 2020. godini
-
Primici od državnih potpora – evidencije, obveze, porezni položaj
-
Korisni linkovi
Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.
Radionicu vode Dubravka Lacić i Iva Grković
Dubravka Lacić, mag.oec. Studij računovodstva i financija završila je na Splitskom sveučilištu i magistrirala financijski menadžment na Ekonnomskom fakultetu u Osijeku. Njeno dugogodišnje profesionalno iskustvo velikim je dijelom vezano uz trgovačke i proizvodne tvrtke (Roto promet, DoNA trgovina, Adonai, Korum trgovina, Presad (SLO), BONY (BiH) i druge). Radila je na različitim menadžerskim pozicijama (direktor prodaje, upravljanje robnim markama, upravljanje kontrolingom, financijskim i robnim planiranjem i upravljanjem proizvodnjom, upravljanjem nabavom i vođenjem brojnih projekata). Izuzetno dobro poznaje privatno poduzetništvo i poslovne procese.
Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, projektima poboljšanja poslovnih perfomansi, strateškom planiranju, upravljanju troškovima i prihodima, izvještavanju te robnim i financijskim analizama poslovanja. Dugogodišnji je član međunarodne udruge kontrolera (ICV-International Controller Verein, Munchen) i poslovni edukator (In house radionice i različite poslovne edukacije). www.basis-savjetovanje.hr
Iva Grković mag.oec. Njeno 22-godišnje radno iskustvo vezano je za područja financija, računovodstva, i revizije. Najveći dio poslovne karijere provela je u međunarodnim i domaćim kompanijama različitih industrija na pozicijama voditelja računovodstva i financija, managera i direktora u reviziji. Tijekom svoje dugogodišnje karijere stekla je certifikate: ovlaštenog revizora, ovlaštenog internog revizora i ovlaštenog računovođe.
Tijekom svog radnog iskustva radila je na raznim projektima: projektima implementacije ERP sustava kod
malih i srednjih poduzetnika, kao konzultant za financije sa zadatkom postavljanja osnovnih poslovnih funkcija i procesa unutar poduzeća, analizama internog i eksternog izvještavanja, revizijama financijskih izvještaja klijenata financijskog i nefinancijskog sektora.
Članica je Hrvatske revizorske komore, udruge „Hrvatski računovođa“ i Sekcija internih revizora – Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika. Iva je mentor za usluge savjetovanja na području računovodstva mikro, malim i srednjim poduzetnicima u okviru Zagrebačkog Inovacijskog Centra – ZICER, Zagreb. Njen rad vezan je i za edukacije, pa je tako za poduzetnike početnike i one koji ulaze u poduzetništvo održala prezentacije iz područja računovodstva i finacija. www.inbiro-rir.hr
Prijavite se putem online: PRIJAVNICE
Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefonom 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!