test

S krajem godine zauvijek u povijest odlaze Pemo butige, Studenac ih sve preuređuje

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: studenac
Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca, javljaju iz Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca te finalno usklađivanje internih procesa. Do kraja godine sve će prodavaonice Pema postati Studenac. 

Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj. Potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine.

„Trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli smo sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će, predviđamo, do ožujka 2023. Cilj nam je sačuvati postojeće vrijednosti ovih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca. Zadovoljstvo zaposlenika i kupaca ostaje nam prioritet, stoga je cijeli ovaj tranzicijski proces maksimalno prilagođen upravo njima. Izuzetno nas veseli taj poslovni korak, a spremno odgovaramo i na sve izazove koje nam integracijski procesi donose. Također, preuzimanje ova dva trgovačka lanca od iznimne je strateške važnosti za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da naš jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima našim kupcima“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Valja spomenuti kako je preuzimanjem trgovačkih lanaca Pema i Lonije s više od 300 prodavaonica, Studenac dodatno učvrstio svoj položaj na dubrovačkom području i u Zagrebu, ali i u Bjelovarsko-bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Koprivničko-križevačkoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj te Zagrebačkoj županiji. Osim internih integracijskih procesa i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna faza tranzicije ovih trgovačkih lanaca uključuje i preuređenje i rebranding svih zagrebačkih prodavaonica s dodatnim sadržajima poput, primjerice prepoznatljive TO GO ponude i  pekare unutar prodavaonica. Prodavaonice u ostalim županijama  za početak će biti samo rebrandirane, a u kasnijoj se fazi također planira preuređenje.

„Važno nam je da se svi naši novi zaposlenici osjećaju dobrodošlo u Studenac mrežu i da uživaju sve pogodnosti i prilike koje i inače imaju zaposlenici Studenca. Uz aktivnu podršku koju imaju od strane sektora za upravljanje ljudskim potencijalima, naši su zaposlenici svim novim kolegama iz Pema i Lonije snimili i prigodan video dobrodošlice. Svaki je novi početak na neki način izazovan, međutim mi smo tu da im ovu tranziciju maksimalno olakšamo i već se veselimo svim budućim zajedničkim uspjesima“, zaključio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Popularni Članci