Poduzetnici odradili ono što Hrvatska turistička zajednica nije

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Hrvatski turistički djelatnici, ugostitelji i poduzetnici odlučili su prošlog tjedna reagirati na afirmativan način i poslati pozitivnu poruku u svijet kako je odmor u Hrvatskoj siguran. Poruka je došla do onih kojima je bila namijenjena. Mnogi strani mediji, u prvom redu njemački i austrijski, pišu o njoj te o UGP-u.

UGP je odradio ono što Hrvatska turistička zajednica nije! Nakon teniskog turnira u Zadru i napisa u stranim medijima o korona žarištu na hrvatskoj obali, UGP je odlučio reagirati. Pravodobna komunikacija Ministarstva turizma, a pogotovo HTZ-a je izostala i ono malo što smo mogli očekivati od sezone, dovedeno je u pitanje. Zato je naš Odbor za turizam i ugostiteljstvo sastavio priopćenje za strane medije u kojem su naglasili kako se turistički djelatnici drže svih sigurnosnih preporuka i kako je Hrvatska sigurna za odmor.

"Želimo prenijeti poruku svim medijima u svijetu i Hrvatskoj da se hrvatski turistički djelatnici i ugostitelji drže preporuka i propisa vezanih za sprečavanje širenja korona virusa i pozivamo sve turiste da dođu u Hrvatsku te države EU da ne zatvaraju granice prema Hrvatskoj. Mi smo ozbiljni i profesionalni." izjavila je tom prilikom Gordana Fabijanić iz Odbora za turizam i ugostiteljstvo UGP-a.

Važnost ovog priopćenje UGP-a prepoznali su i objavili mnogi mediji u Njemačkoj i Austriji, ali i šire. Našu objavu je objavilo više od petnaest utjecajnih stranih turističkih medija uglavnom iz Njemačke, Austrije i Švicarske. Bitno je naglasiti da se tu radi o stvarnim, utjecajnim medijima a ne fantomskim medijima poput London Posta koji je nedavno objavio izmišljenu vijest o Hrvatskoj kao vodećoj investicijskoj destinaciji.

“Kad se za promociju hrvatskog turizma na našim emitivnim tržištima ne brine HTZ koja ima  državnu organizaciju, dvadesetak ureda u Europi i svijetu  i “samo“ 319 lokalnih zajednica po Hrvatskoj, onda poduzetnici sami moraju uzeti stvar u svoje ruke kako bi spasili i radna mjesta i sezonu! Pitamo se koliko plaćamo urede HTZ-a u Njemačkoj i drugim državama Europe te što to oni točno rade za promociju hrvatskog turizma?“ rekao je Dražen Oreščanin, izvršni direktor udruge Glas poduzetnika.

Niže su linkovi na objave vezane za naše priopćenje i UGP! A u prilogu maila, šaljemo ponovno navedenu objavu za medije na hrvatskom jeziku.

Popularni Članci