Pipi – piće za stare i za mlade
Kod spomena Pipi, ljudima najćešće na pamet padaju dvije asocijacije. Prva je Pipi Duga Čarapa koja je ujedno zaštitni znak Pipi-a, a druga je svakako reklama koja je proslavila Pipi. Naravno radi se o jednoj od najuspješnijih reklama koja je snimljena na Bačvicama početkom 80-ih godina, a glavnu ulogu u reklami imala je Ana Sasso koja je dodatno podizala mjehuriće i kroz nos se usijecala izravno u centar za ravnotežu. Ovaj slavni reklamni filmić zasigurno se još uvijek javi u snovima brojnih pripadnika bivše države.
Legenda o Pipi ide nekako ovako: brand je kreiran u Dalmacijavinu početkom 1970-ih. Sok je ime dobio na internom natječaju, jer se naime jednom od radnika jako svidjelo da uzor bude Pipi Duga Čarapa. Jedna boca s prijedlogom etikete je poslana i autorici slavne literarne djevojčice, Astrid Lindgren, koja je - kažu tvorničke legende - na prijedlog pristala bez naknade za autorska prava.
Pipi je i danas jedno od najprepoznatljivijih zaštitnih proizvoda Dalmacijavina, a prema nekim podacima uoči Mediteranskih igara u Splitu, Pipi je po prodaji nadmašivala čak i slavnu Coca-Colu.
Kada počne priča o Pipi, neki ga rado nazivaju pićem mladosti, ali i pićem za stare i mlade.
Da je Pipi hrvatski brand koji je vrijedan očuvanja govore i brojni potezi građana, ali i sportaša koji su na različite načine odlučili pomoći Dalmacijavinu, ali i Pipi-u.
Jedna od zasigurno zapaženih gesta svakako je ona košarkaša Splita koji su nosili majice sa znakom Pipi i na taj način postali glavni sponozor, promotor Pipija, ali i Dalmacijavina.
Naravno, i građani su odigrali značajnu ulogu u pomaganju. Naime poslovniplus.hr, 29. rujna 2012. godine na svojoj internetskoj stranici objavio je: "Pojava soka na tržištu izazvala je nevjerojatan val socijalne solidarnosti s radnicima koji su mjesecima marširali splitskim ulicama tražeći davno zarađene plaće. Baš kao u nekadašnjoj reklami s Veljkom Rogošićem, Pipi je opet ”piće za stare i mlade“.