'SAM SEBI ODREĐUJEM RADNO VRIJEME' Zašto je posao taksi vozača dobar posao?
Svaka profesija ima svoje pozitivne i negativne strane pa tako i posao taksi prijevoznika.
Trenutno u Republici Hrvatskoj postoje različite vrste taksi prijevoznika: taksi prijevoznici – samostalni obrtnici koji posluju samostalno, a mogu biti i članovi udruga, taksi kompanije te samostalni taksi obrtnici koji prevoze putnike posredstvom aplikacija. Svaki od ovih vrsta prijevoznika posluje po određenim pravilima poslovanja.
Taksi prijevoz je dostupan 24 sata 365 dana u godini i uvijek je na raspolaganju korisnicima. Iz tog razloga, vozači taksija su podijeljeni u smjene kako bi se potražnja zadovoljila. Smjene koje pokrivaju večer petkom i subotom te u periodu odlazka i povratka s posla radnim danom, tzv. „rush hour“, su obično najzaposlenije, no u turističkim gradovima i centrima te za vrijeme turističke sezone, svaki dan je jednako zaposlen.
Posao taksi vozača uključuje prijevoz putnika što poneki smatraju dosadnim, no ovaj posao je zapravo uzbudljiv i dinamičan uz konstantno kretanje i upoznavanje novih ljudi. Jako je važno da vozač uživa u vožnji, no prvo i najvažnije da je osoba koja obavlja posao vozača društvena i odgovorna. Mogućnost zarađivanja napojnice u ovom poslu je velika, pogotovo ukoliko je vozač ostavio dobar i pozitivan dojam na putnika.
„Moj odnos prema klijentima uvijek mora biti na visokoj razini. Svaki dan kad sjednem u auto, zamislim kako bih ja volio da mene netko vozi. Tako vozim svakoga tko uđe u moj taksi. Drago mi je kad mi netko dođe nakon dva ili tri mjeseca i sjeti se da sam ga ja već vozio. Često se sjete jer im je vožnja sa mnom ostala u dobrom sjećanju, a ja se uvijek trudim da tako bude sa svim klijentima koje vozim“, osvrnuo se Marko, vozač Eko taxija u Splitu.
Naravno, svaki djelatnik mora poštivati pravila poslovanja propisana od strane poslodavca ili udruge, no u većini slučajeva posao se temelji na vozilu, putniku i vozaču. Uredan vozač i vozilo su veliki plus u ovome poslu, a s obzirom na konstantno kretanje i „rad na terenu“, nema šefa koji će „disati za vratom“.
„Sviđa mi se mogućnost fleksibilnog radnog vremena. Znači, sam sebi određujem radno vrijeme, kad ću početi raditi i kad ću završiti s poslom. Svatko od nas u tjednu ima barem jedan slobodan dan. Radi se smjena od osam sati, deset ili dvanaest sati, ali to može biti i manje, recimo pola radnog vremena. Odlično je to za one koji ne žele primarno raditi kao vozači u Eko taxiju nego već imaju neki posao, a 'taksiranje' im je dodatni izvor zarade.“ govori Maro, vozač Eko taxija u Dubrovniku
Eko taxi je taksi kompanija koja posluje u svim većim gradovima središnje Hrvatske i primorja uz konstantno širenje sa željom da svima pruži taksi prijevoz uz najbolji omjer cijene i kvalitete. Iz razloga sve veće potražnje za uslugama, potreba za taksi vozačima se povećava. Oglasi za posao vozača su otvoreni na području Dubrovnika, Splita, Rijeke i Vodica.
Ukoliko ste u potrazi za poslom, stariji od 21 godine sa valjanom vozačkom dozvolom B kategorije i željom za savladavanjem izazova Eko taxi vozača, pošaljite životopis i zamolbu na posao@ekotaxi.hr i očekujte poziv. Više informacija o Eko taxiju možete potražiti na www.ekotaxi.hr.,
promo