Andro Vlahušić tvrdi: Prodaja Dubrovnikpassa nadmašila prodaju ulaznica za zidine

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović

Gradski vijećnik Andro Vlahušić osvrnuo se na prodaju Dupassa. Njegovom priopćenje prenosimo u cijelosti.

"Dubrovnikpass digitalna inačica Dubrovnik carda uveden je u prodaju polovinom prošle godine. Turistima nudi deset gradskih atrakcija, besplatnu vožnju Libertasovim autobusima, te brojne popuste u dubrovačkim restoranima i trgovinama. 

Od ove godine cijena za jednodnevni, trodnevni i sedmodnveni Dubrovnikpass su 35, 45 i 55 eura.  U prva dva mjeseca ove godine  cijena Dupassa u siječnju i veljači bila je 35 eura, a cijena ulaznice za odrasle bila je 15 eura. Dogodilo se očekivano, turisti su racionalno birali i prodaja Dubrovnikpassa pala je na nekih deset posto u odnosu na ukupni broj prodanih ulaznica za zidine i Dubrovnikpass. U prošloj godini u studenome i prosincu kada su cijene Dupassa i cijena ulaznica za zidine, odrasle osobe bile iste ili 250 kuna, postotak prodaje Dupassa bio je 40 posto.

U prva četiri mjeseca prodano je ukupno 35.135 Dupassa i ostvaren ukupni prihod od 1.336.797 eura sa prodajnom prosječnom cijenom od 38.05 eura ili za 9 posto većom od cijene Dnevnoga Dupassa koji je 35 eura.

DPDS je ukupno prodao ulaznica za zidine u iznosu od 1.324.895 eura , od čega je platio PDVa 264.979 eura, (trajno izgubljen novac) pa je za raspodjelu ostalo 1.059.916 eura , od čega je u proračun grada uplaćeno 635.949 eura, a DPDSu 423.966 eura.

Ukupni prihod Dubrovnikpassa koji je ostao za raspodjelu u Dubrovniku veći je za 26 posto od prihoda prodaje ulaznica za zidine  i prvi puta se dogodilo da ukupna prodaja Dubrovnik carda od uvodjenja 2010. godine ima bolje ukupne rezultate nego prodaja ulaznica za zidine.

U travnju mjesecu prodano je 27.320  Dupassa, a ulaznica za zidine za odrasle 21.005, tj prodano 56.5 posto Dupassa , a ulaznica za zidine 43.5 posto. TOČKA PREVRATA je postignuta i na nama je da dalje nastavimo s planiranom aktivnostima kako bi iskoristili sve pozitivne efekte koje Dubrovnikpass daje turistima, proračunu grada i DPDS-u.

DPDS je prodao 21.005 ulaznica za odrasle, a 4.716 ulaznica za mlade do 18. godine, te 4.845 ulaznica za Lovrijenac. Mi nažalost nemamo Dubrovnikpass za mlade. Mladi su digitalno najbolje upućen dio populacije, te su najbolji promotori prodaje digitalnoga Dubrovnikpassa. Mladi ljudi često preko weba kupuje ne samo za sebe nego i obitelj. Da je polovica mladih kupila Dubrovnikpass, kao što su to učinili odrasli, rezultat prodaje Dubrovnikpassa bio bi veći od 60 posto,  a sama prodaja ulaznica za zidine manja od 40 posto.

Od ukupno 35.135 prodanih Dupassa u cijeloj godini , siječanj - travanj zidine je posjetilo 29.898 kupaca što iznosi 85.1 posto. U travnju je postotak posjete zidinama iznosio 89 posto,  a lani 92 posto.  Ovi podaci pokazuju da je Dubrovnikpass osnovni alat The Respect citya i Plana upravljanja, jer vrši disperziju turista", navodi Andro Vlahušić.

Popularni Članci