Objavljen važan popis za taksiste, pokrenut sustav za rezervaciju parkirališnih mjesta, pokrenuta javna nabava za dvoranu
I ovog tjedna u gradskoj upravi se radilo na brojnim projektima i aktivnostima. Izdvajamo najzanimljivije vijesti u proteklom tjednu.
Grad objavio popis obrtnika koji nisu udovoljili uvjetima natječaja za autotaksi prijevoznike
Nastavno na provedeni javni natječaj temeljem kojeg pravne i fizičke osobe-obrtnici koji obavljaju autotaksi prijevoz, ostvaruju pravo ulaza, prometovanja i izlaza iz užeg područja Grada Dubrovnika, gradska uprava objavljuje i popis 267 obrtnika koji nisu udovoljili natječajnom postupku iz proceduralnih razloga.
Na navedeno je moguće izjaviti prigovor, a u drugom stupnju postupak ide na odlučivanje gradonačelniku.
Podsjetimo, sukladno studiji Prometnog fakulteta iz Zagreba i u odnosu na ranije odobrene propusnice za autotaksi prijevoznike, u ovom je natječaju odobreno prometovanje Zonom posebnog prometnog režima za 70 vozila.
Pokrenut prepaid sustav za rezervaciju parkirališnih mjesta na Pilama i Žičari
Pokrenut je prepaid sustav za rezervaciju parkirališnog mjesta na Pilama i Žičari-donji plato, još jedno od smart city rješenja u sklopu zone posebnog prometnog režima Grada Dubrovnika. Time je svim korisnicima koji unaprijed rezerviraju svoje mjesto omogućen neometan ulazak u zonu, bez kazni.
Naime, kupnja parkirališne karte online, prema vremenskim razdobljima, pridonosi smanjenju gužvi i održivom upravljanju prometom. Ova usluga uvelike olakšava i korisnicima jer automatski dobiju informaciju o raspoloživim parkirališnim mjestima te ih sustav prepoznaje kao vozila s reguliranim statusom.
Sustavu za rezervaciju parkinga možete pristupiti na stranici Grada Dubrovnika, na linku OVDJE.
Podsjetimo, sustav funkcionira na način da očitava registarske oznake vozila prilikom ulaska u zonu te automatski generira prekršaje za vozila koja nemaju pravo ulaska. Građani svoj status mogu regulirati putem PPK kartice koja omogućuje slobodan prolaz i parkiranje vozila, a svoje pravo mogu ostvariti u prostorima Sanitata, na adresi Marka Marojice 5, od ponedjeljka do petka od 07:30 do 19:00 sati, a subotom od 8:00 do 12:00 sati.
Grad Dubrovnik pokrenuo postupak nabave za izvođenje radova na izgradnji sportske dvorane Orašac
Grad Dubrovnik pokrenuo je postupak javne nabave za izvođenje radova na izgradnji sportske dvorane Osnovne škole Antuna Masle u Orašcu, čime se nastavljaju kontinuirana ulaganja u sportsku infrastrukturu.
Nakon izgradnje sportske dvorane pri OŠ Montovjerna te potpune rekonstrukcije dvorana OŠ Lapad i OŠ Marina Getaldića, izgradnja sportske dvorane u Orašcu predstavlja još jedan važan korak u osiguravanju kvalitetnih uvjeta u školskoj sportskoj infrastrukturi. Rok za dostavu ponuda je do 18. kolovoza.
Nova sportska dvorana bit će smještena sjeverno od postojeće školske zgrade, na mjestu sadašnjeg nogometnog igrališta, te će s glavnom zgradom škole biti povezana toplom vezom. Ukupna građevinska bruto površina planirane dogradnje iznosi 1.354,42 metra kvadratna.
Dvorana će značajno unaprijediti uvjete za odvijanje nastave tjelesne i zdravstvene kulture, a bit će dostupna i za sportsko-rekreacijske aktivnosti lokalne zajednice izvan školskog radnog vremena. U tom slučaju koristit će se poseban ulaz u dvoranu, neovisan o ulazu u školsku zgradu.
Grad dobio Odluku o financiranju projekta Park 'n' Ride
Državna tajnica Zrinka Raguž uručila je gradonačelniku Matu Frankoviću Odluku o financiranju projekta Park 'n' Ride, kojim se Gradu Dubrovniku dodjeljuju bespovratna sredstva u iznosu od 5.972.635,00 eura, prijavljena na Poziv za dostavu projektnog prijedloga u okviru Integriranog teritorijalnog programa (ITU) 2021.–2027.
Realizacijom ove investicije, prometno će se rasteretiti uže gradsko područje planiranim ograničenjem pristupa automobilima do granica kontaktne zone povijesne jezgre za sve osim za lokalno stanovništvo, što je jedan od ciljeva strateškog projekta Poštujmo grad.
Podsjetimo, projekt Park 'n' Ride uključuje uređenje javnog parkirališta za osobna i taksi vozila te autobuse s prometnim priključkom na bivšu županijsku cestu Ž6235 i javnim prijevozom do užeg središta grada. Izgradit će se ukupno 572 parkirališna mjesta, kao i dva terminala za ukrcaj i iskrcaj putnika iz autobusa. Od 530 parkirnih mjesta za osobna vozila, 28 mjesta bit će označeno za vozila osoba s invaliditetom. Stajalište za autotaksi vozila obuhvatit će 16 mjesta. Za autobuse je planirano 20 parkirnih mjesta te po dodatna tri mjesta na terminalu ukrcaja i iskrcaja.
Grad Dubrovnik objavio je Javni poziv za sufinanciranje izrade projektne dokumentacije za energetsku obnovu postojećih višestambenih zgrada na području Grada Dubrovnika za 2025. godinu.
Prihvatljivi prijavitelj u sklopu ovog poziva su upravitelji zgrada u ime i za račun suvlasnika višestambene zgrade, a ukoliko postoji više upravitelja jedinstvene arhitektonske cjeline, tada predstavnici suvlasnika opunomoćuju jednoga. Uvjet je da su registrirani za obavljanje poslova upravljanja stambenim zgradama i imaju sjedište na području Republike Hrvatske, da suvlasnici višestambene zgrade u svojstvu krajnjih korisnika ulažu sredstva za potrebe provedbe sufinanciranih projekata te da dostave potrebnu dokumentaciju sukladno ovom Javnom pozivu.
Grad Dubrovnik sufinancira izradu projektne dokumentacije za energetsku obnovu višestambenih zgrada sufinancira se u iznosu od 85% opravdanih troškova.
Prijave se zaprimaju do isteka sredstava natječaja, najkasnije do 31. prosinca 2025. godine, a rješavaju se prema redoslijedu zaprimanja.
Tekst Javnog poziva i prijavni obrasci dostupni su na POVEZNICI.