SAD JE I SLUŽBENO Dubrovačka tvrtka Direct Booker ima nove vlasnike, postali su dio globalnog turističkog brenda
Indijska tvrtka Oyo novi je vlasnik dubrovačke tvrtke Direct Booker.
Uspješna tvrtka koju su osnovali Dubrovčani Nino Dubretić i Nikola Grubelić još od 2019. bila je u potrazi za strateškim partnerom zbog unaprjeđenja svog poslovnog modela, a nakon uspješnih pregovora postali su dijelom tvrtke OYO Vacation Homes (OVH).
OYO je globalna tehnološka platforma za putovanja koja se širi u 35 zemalja i treća je najveća aplikacija za putovanja na svijetu, nakon Booking.com-a i Airbnb-a. OYO-ovom akvizicijom Direct Bookera postaje dio velikog globalnog turističkog branda. OYO, koji uskoro izlazi na burzu, podržava raznolika grupa globalno poznatih ulagača kao što su Softbank, Airbnb, Microsoft, između mnogih drugih.
OYO je također globalna platforma koja ulaže u poduzetnike i mala poduzeća koja upravljaju turističkim smještajem pružajući im sveobuhvatne tehnološke proizvode i usluge koje iznajmljivačima povećavaju prihod i olakšavaju poslovanje; a gostima iz cijeloga svijeta pružaju pristupačan i pouzdan smještaj. OYO nudi 40+ integriranih proizvoda i usluga korisnicima koji upravljaju s više od 157.000 smještajnih kapaciteta u više od 35 zemalja, uključujući Indiju i one u Europi i jugoistočnoj Aziji.
''Sigurni smo da ovim partnerstvom Direct Bookeru dajemo priliku da bude najbolja verzija sebe, a na zadovoljstvo svih korisnika naših usluga. Između ostalih, benefite vidimo i u tome što ured Dubrovnik i sav management ostaju centar upravljanja Direct Booker brandom', poručili su iz Direct Bookera.
Kažu kako u poslovnom modelu nema nikakvih izmjena, ali kako očekuju napredak u mnogim segmentima poslovanja. Osnivači i djelatnici ostali su u dubrovačkoj tvrtci pred kojom su novi izazovi, sada u suradnji s globalnim igračem na području tržišta privatnog smještaja.