Ryanair uvodi veliku novost: Ovo će oduševiti putnike, posebno one mlađe
Za prijavu na let i prolazak sigurnosnih provjera bit će obavezno korištenje digitalne verzije karte dostupne unutar službene aplikacije “myRyanair”.
Niskotarifni avioprijevoznik Ryanair najavio je potpunu digitalizaciju procesa prijave na let, čime će papirnate ukrcajne karte otići u povijest. Kako prenosi njemački Bild, od 3. studenog 2025. godine, putnici popularne irske zrakoplovne tvrtke Ryanair moći će se prijaviti na let isključivo putem digitalnih kanala. Glavni cilj ove inicijative je ekološka održivost – ukidanjem tiskanih karata, tvrtka planira uštedjeti čak 300 tona papirnatog otpada na godišnjoj razini.
Za putnike to znači da od navedenog datuma više neće biti moguće preuzeti i ispisati svoju ukrcajnu kartu. Umjesto toga, za prijavu na let i prolazak sigurnosnih provjera bit će obavezno korištenje digitalne verzije karte dostupne unutar službene aplikacije “myRyanair”. Iz tvrtke napominju kako ovaj prelazak ne bi trebao predstavljati velik problem, s obzirom na to da već danas gotovo 80 posto njihovih putnika koristi upravo digitalnu kartu.
Jedna od najznačajnijih prednosti za korisnike jest najava ukidanja većine naknada za prijavu na let u zračnoj luci. Ryanair očekuje da će s potpunim prelaskom na digitalni sustav gotovo sve takve naknade postati suvišne. Podsjetimo, trenutačno putnici koji na aerodrom dođu bez ispisane karte ili bez aplikacije, uslugu prijave na šalteru plaćaju visokih 55 eura. U slučaju da je potrebno ponovno izdati već postojeću kartu, ta usluga košta 25 eura po putniku. Ove naknade bi od studenog 2025. trebale postati prošlost.
Aplikacija “myRyanair” nudi i niz drugih korisnih funkcija koje putnicima olakšavaju putovanje. Kao primjere, tvrtka ističe novu opciju “Order to Seat” (Naruči na sjedalo), koja omogućuje putnicima da hranu i piće naruče izravno sa svog mjesta i budu usluženi s prioritetom. Osim toga, korisnici aplikacije imaju pristup informacijama o letu u stvarnom vremenu, ažuriranjima iz operativnog centra u slučaju kašnjenja ili poremećaja, kao i obavijestima o terminalu, izlazu i statusu ukrcaja. Dugoročni plan tvrtke uključuje i postupno ukidanje klasičnih šaltera za prijavu na let.
Dara Brady, direktorica marketinga Ryanaira, izjavila je: “Prelazak na 100% digitalne ukrcajne karte od studenog 2025. omogućit će nam da svojim klijentima pružimo poboljšano iskustvo putovanja, optimizirano kroz aplikaciju ‘myRyanair’.”