KRENUO IZ DUBROVNIKA Ribafish emotivno opisao dolazak na Kalamotu: Srce mi je puno kao ježinac u stajunu (FOTO)

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: RokOtok/Facebook
Domagoj Jakopović, poznatiji kao Ribafish, pokretač je avanture RokOtok. U subotu je zaplivao iz Sunset Beacha Dubrovnik u spomen na sina Roka s kojim je planirao upoznati i obići sve hrvatske otoke, ali je avantura naglo prekinuta u njegovoj dvanaestoj godini.

Prenosimo njegov status o ovom iskustvu.

"Nakon što nas je ispred DUMAM-a kraljevski ugostila divna Dita, odvela u Basilico na večeru i prepustila besanoj noći. Adrenalin, strah, trema, ljudi, tehnika, ja... sve je moglo otići u krivo. Ali nije. Stotinjak ljudi na ispraćaju, dvadesetak novinara, prijatelji, klinci, sportaši. Toliko sam bio sretan da sam zaboravio uvući trbuh kod slikanja! Krenuli smo dosta stihijski, neki su požurili, neki otišli za Cavtat, nas šest se držalo grupe s riječima “Ovi što zure će biti predjelo”.

Nakon sat vremena su došli prvi plivači, moja grupa za jedan sat i 24 minute. Plakao sam i zapikavao zastavicu među kamenje, pogledao u Sunce, koje kao da mi je namignulo. Izljubili smo se i otišli u Donje Čelo, gdje je pod organizacijom Franice cijeli podmladak ragbi kluba Invictus čekao u moru sa svojom zastavom! Plivanje, tunkanje, smijeh, predavanje, potraga za blagom, pokloni, potpisivanje knjiga i obećanje da će je pročitati.

Ručak u Culinariumu, popodnevno održavanje društvenih mreža, pristajanje, večera i odmor u prekrasnom hotelu Kalamota u Gornjem Čelu.

Dakle, sve teče, ide, klizi, hvala svim ljudima na podršci svake vrste, danas pozdrav s najjužnijim nastanjenim hrvatskim otokom, palmama, borovima i pješčanim i inim plažama. Mir, priroda, Dubrovnik na dohvat ruke, iako mi nitko nije znao reći ima li Kalamota veze s riječi “kalamoc” koje će se sjećati sedamdeseto i starija godišta...

Ukupno je plivalo 15 ljudi, 32 klinca su dobila poklone, srce mi je puno kao ježinac u stajunu...
Puno vas voli #rokotok, danas u 9.30 krecemo s najbliže točke Koločepa do sljedećeg Lopuda, djeco vidimo se u 11 na plaži!

Najveća hvala Udrugarima u Zagrebu i posadi u sastavu: Mitch Ivan, Marija od brufena, Kasandra the Wire te na kormilu Lovre Ahab. Obožavam vas," napisao je Ribafish na Facebook stranici RokOtok.