PREKO 80 PARTNERA Najznačajniji poslovni skup luksuznog turizma u Hrvatskoj održan u Dubrovniku
Glavni partner događanja je Hrvatska turistička zajednica, domaćini skupa su TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika, a podršku su dale i TZ Splitsko-dalmatinske županije, kao i turističke zajednice Hvara, Korčule, Šolte i drugih destinacija.
„Ovo je najznačajnije B2B događanje na temu luksuznih putovanja ikada održano u našoj zemlji. Obzirom na kvalitetu destinacije i odlično proveden program američki su partneri iskazali interes da Hrvatska postane stalni domaćin ovog novog skupa i to po uzoru na druga svjetski poznata događanja kao što su ILTM Cannes, Virtuoso Las Vegas ili PURE Marrakesh. Domaći subjekti već su najavili nova partnerstva i uključenje u nove kanale prodaje, a sve navedeno će značajno doprinijeti pozicioniranju Hrvatske na globalnoj mapi luksuznih putovanja, odnosno privlačenju još većeg broja putnika koji traže iznimnu kvalitetu, drugačija iskustva i koji imaju visoke budžete za putovanja“, naglasila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku koje je sudjelovalo u organizaciji ovog važnog događanja u Hrvatskoj.
U Dubrovniku se okupilo više od 80 predstavnika specijaliziranih agencija, turoperatora, kompanija za kružna putovanja i hotela, a među sudionicima su i predstavnici hrvatskih kompanija kojima je ovo izvrsna prilika za dodatnim umrežavanjem s američkim partnerima. Da je riječ o odlično organiziranom događanju koje je bilo od velike koristi za sve uključene strane potvrdio je i Perry Lungmus, viši potpredsjednik Travel Leaders Networka.
„Već samo slijetanje u Dubrovnik je bilo očaravajuće, dok nas je boravak ovdje uvjerio kako se nalazimo na destinaciji idealnoj za organizaciju skupa ovako visokog profila. No, ono što čitav događaj čini posebnim je gostoljubivost hrvatskih ljudi i razina usluge turističkih profesionalaca. Gastronomska ponuda Hrvatske je izvanredna i autentična, a tradicija i kultura jednostavno fascinantni. Ponešto sam naučio o povijesti Hrvatske i Dubrovnika, idućih dana ću posjetiti Korčulu, Hvar, Split i Zagreb te se veselim daljnjoj afirmaciji turističke ponude Hrvatske kroz Luxury Leaders Alliance, koja danas okuplja preko 500 pomno odabranih agenata visoko specijaliziranih za luksuzna putovanja“, poručio je Lungmus, naglasivši kako svaki od prisutnih agenata tijekom godine ugovori putovanja u vrijednosti većoj od 1,4 milijuna dolara.
Travel Leaders Network (TLN) broji preko 55.000 agenata i gotovo 7.000 putničkih agencija što je trećina svih agencija u SAD-u. S više od 17 milijardi dolara godišnjeg volumena prodaje, najveći je konzorcij i posrednik u prodaji luksuznih putovanja, krstarenja i kružnih putovanja. TLN je u vlasništvu Internova Grupe koja je rangirana 11. na Travel Weekly 2024 Power List, popisu najvećih svjetskih posrednika u prodaji putovanja.
Dodajmo kako je u sklopu ovog višednevnog događanja organizirano i 14 različitih višednevnih studijskih putovanja te 17 tura za sve sudionike u sklopu kojih su američki partneri imali priliku upoznati ponudu Dubrovnika i okolice, ali i različitih hrvatskih regija s naglaskom na luksuzni segment i posebna iskustva. Na jednom od studijskih putovanja, kao i na cjelokupnom programu skupa sudjelovao je i Arnie Wiessmann, glavni urednik Travel Weeklya, vodeće poslovne platforme i publikacije u turizmu.
„Agenti su dodatno istaknuli oduševljenje destinacijama koje su imali priliku posjetiti prije samog skupa, a naročiti interes je pobudila Istra, kao i brojni otoci. Mnogi su agenti već uključili Hrvatsku u svoje ponude te pritom ističu sve bolju prepoznatljivost naše zemlje koja se percipira kao sigurna i kvalitetna destinacija“, zaključila je Krešić Jurić.
Tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište s kojeg se ostvaruje najveći turistički promet kada govorimo o izvaneuropskim tržištima. Tako su američki putnici tijekom prvih devet mjeseci ove godine u našoj zemlji ostvarili 681 tisuću dolazaka i 1,9 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima. Pritom su Amerikanci najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Rovinju te Zadru. Posebno veseli rast izvan glavne ljetne sezone, u svibnju i listopadu, gdje se bilježi rast od preko 12% u odnosu na prošlu godinu.