'PETARDE I ORUŽJE NISU IGRAČKA' Predajte policiji oružje za koje nemate dozvolu, nećete biti sankcionirani
Dubrovčani policiji predavaju impozantan broj oružja, rečeno je na konferenciji za novinare Policijske uprave dubrovačko-neretvanske na kojoj je rečeno više o moderniziranoj kampanja „Manje oružja, manje tragedija“, ali i predstavljeni su rezultati akcije "Mir i dobro".
O akciji "Mir i dobro" govori je voditelj Službe policije Nikola Nalbani. Akcija se tiče sprječavanja oblika protupravnog ponašanja, od zlouporabe pirotehnike do nezakonitog djelovanja u prometu za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika.
- Nisu zabilježeni događaji koji bi utjecali na sigurnost. Što se tiče pirotehnike, zabilježeno je jedno ozljeđivanje djeteta u Metkoviću s petardom, ono je ozlijeđeno i ocu je izdan prekršajni nalog. - rekao je Nalbani.
Načelnik PU dubrovačko-neretvanske Ivan Pavličević kazao je kako "oružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djecu".
- Apeliram da oružje koje posjedujete, a za koje nemate dozvolu predate najbližoj policijskoj postaji gdje će bez odgovornosti i sankcije ga preuzeti specijalizirani policijski službenici. To oružje će se uništiti. - kazao je Pavličević.
O kampanji „Manje oružja, manje tragedija“ govorio je policijski službenik za prevenciju Miro Marjanović.
- Svrha kampanje je sprječavanje zlouporabe oružja, ali i senzibiliziranje javnosti i poticanje građana na dragovoljnu predaju. Provodi se od 2007. Do 2014. se provodila s UN-om , a iza 2014. provodi se samostalno u koordinaciji s Vijećem za prevenciju te lokalnom upravom i samoupravom. Ova kampanja je od UN-a proglašena jedna od uspješnijih kampanja ove vrste. - kazao je on.
- Na području RH je predan impozantan broj oružja i eksplozivnih tvari. I građani iz PU dubrovačko-neretvanske su predali veliki broj oružja. Prošle godine samo više od tri tisuće raznog streljiva, ručni minobacač, pa i 21 kilogram eksploziva. Građani u prosjeku godišnje imaju 90 dragovoljnih predaja. Građani neće biti sankcionirani ako predaju, to je propisano zakonom. - naglasio je Marjanović, dodajući kako je "kampanja modernizirana u vidu novih vizuala, tiskanih novih materijala, oglašavanjem na Googleu i Facebooku, a u suradnji s TBF-om snimljena je i pjesmu."