/* */

'OSIGURAT ĆEMO MASTOLOVCE!' Dubrovački ugostitelji najavili svoje sljedeće korake

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović

Iz Ceha za ugostiteljstvo i turizam uputili su priopćenje koje prenosimo u cijelosti. 


Nakon održanog sastanka s gradonačelnikom, pročelnicima, direktorima komunalnih društava, možemo zaključiti da zajedno s Gradom napredujemo u sve kvalitetnijem komuniciranju što je zasigurno preduvjet dobre suradnje. Praksu sastajanja prije i poslije sezone treba svakako nastaviti.

Na primjedbe o onečišćenjima kanalizacijskog sustava spremni smo preuzeti suodgovornost kao i pokazati dobru volju i suradnju da, nakon finaliziranog čišćenja, reinvestiramo u najbolje moguće mastolovce i sustav zajedno sa sugrađanima održavamo čistim i protočnim.
Neosporna je činjenica da, kako je naglašeno i na sastanku, 98 posto ugostiteljskih objekata ima mastolovce, drži se komunalnog reda i uredno podmiruje svoje obaveze, što je bitno i za funkcioniranje i poslovanje Grada.

Nakon zaista dugog niza godina i raznih gradskih administracija, nakon čestog neuvažavanja argumentacije vezane uz zimsko poslovanje, moramo naglasiti i pozdraviti razumijevanje Grada i partnerski odnos prema ugostiteljima koji je rezultirao odlukom da se, za one koji rade zimi, ukine plaćanje najma javne površine. S obzirom na cijene iste to je bitna stavka, pa tako i bitno rasterećenje koje ce zasigurno mnogi iskoristiti te biti dio zimske gastro ponude grada. Tu je i marketinška potpora Turističke zajednice svim restoranima koji ce biti dio zimskog gastro kalendara, a koji imaju uvjete za rad u unutrašnjim prostorima. Nadamo se da ce tjednih 19 letova iz sedam raznih europskih destinacija rezultirati, naporima Turitičke zajednice i turističkih agencija, velikim brojem zimskih dolazaka koji ce opravdati izazov poslovanja u zimskom periodu.

Suradnja s komunalnim društvom Čistoća jedna je od najboljih primjera dobre prakse, međutim u kontekstu povečanja cijena čeka nas još prilagodba u smislu odvajanja otpada.

U odluci o reklamiranju postoji prostor za pregovore, odnosno u okviru natječaja za urbanu opremu, planiramo dogovore sa svim drugim djelatnostima (trgovina, agencije) koje imaju potrebu reklamiranja kako bi odluke i rješenja bili dobri i održivi, a urbana oprema primjerena Gradu i funkcionalna u kontekstu poslovanja.
Suglasnost oko produljenja  trajanja Ugovora o najmu za javne površine postigli smo u dosadašnjim razgovorima, imamo podršku  gradonačelnika, te ćemo sve formalizirati do isteka 2019. godine.

Ususret mjesecu gastronomskih događanja nadamo se da ćemo puno naših sugrađana vidjeti u našim objektima u sklopu Good Food festivala i na Trpezi na Stradunu koja je, kao i uvijek, prilika za pomoći našim sugrađanima. 

S poštovanjem,

 

Pročelnica

Ceha za  ugostiteljstvo i turizam

 

Nikolina Farčić

Popularni Članci