ODGOVOR VALAMARA NA OTKAZE KONOBARA 'Nama su zaposlenici na prvom mjestu'

Autor: Maro Marušić Autori fotografija: Grgo Jelavic/PIXSELL
Kako smo i obećali, objavljujemo odgovor Valamara, čim smo ga dobili

Prošli tjedan pisali smo kako je osam konobara dalo otkaz u hotelu President, jer, kako su nam rekli, nisu više mogli trpiti ugnjetavanje nadređenih. Kako smo i obećali, čim smo dobili odgovor Valamar grupe, koja upravlja hotelom President, objavljujemo ga.

- Cijela je situacija, nažalost, prikazana na pogrešan način. Rad u turizmu, osobito tijekom špice sezone može biti zahtijevan i naporan, pa se stresne situacije mogu dogoditi, ali nama su upravo ljudi uvijek na prvome mjestu, jer bez zadovoljnog tima ne bismo mogli ostvarivati izvrsne poslovne rezultate s kojima se ponosimo posljednjih deset godina – kazali su nam iz Valamara, te dodali.

- Valamar je poznat kao jedan od najboljih poslodavaca u Hrvatskoj o čemu svjedoče brojne ugledne nagrade, te iznad svega zadovoljstvo naših radnika, a tu osobito želimo istaknuti upravo sezonske radnike od kojih se više od 80% vraća raditi u naše hotele iz godine u godinu. Certifikat Poslodavac partner i ostala ugledna priznanja koja kontinuirano potvrđujemo dugi niz godina, izrazito korektna suradnja sa sindikatima, te sveobuhvatna briga koju posvećujemo svim našim zaposlenicima, a napose njihova visoka razina zadovoljstva radom u Valamaru puno više govore o nama kao poslodavcu – istaknuli su iz hotelske korporacije.

Međutim, nisu nam odgovorili na naše pitanje tko će preuzeti posao konobara koji su dali otkaz s obzirom da je kraj sezone, pa nije lako naći radnike, i znači li to da će postojeći konobari morati raditi prekovremeno, ali iz Valamara su nam kazali da ugovore o radu i ostale informacije o prekovremenim satima, slobodnim danima, toplim obrocima i svemu ostalom ne mogu komentirati, jer to spada pod poslovnu tajnu.

Također su nam kazali kako im je naš članak pričinio nemjerljivu štetu, te da nismo postupili u skladu s novinarskom etikom, jer smo objavili tekst, bez da smo njih konktaktirali i provjerili informacije.

Dubrovački dnevnik ne slaže se s njihovim ocjenom, te je postupio u skladu s novinarskom etikom. Naime, hotel smo kontaktirali prije objave teksta, te tražili da nam kažu svoju stranu priče. Doduše, nismo im mogli dati duži rok od nekoliko sati, ali nažalost, ni mi nismo imali vremena na čekanje zbog brzine u današnjem internet novinarstvu.

Također, Valamar je tražio da izbrišemo komentare korisnika Dubrovačkog dnevnika, kako na portalu, tako i na društvenim mrežama, no mi smo uklonili samo one koje smo smatrali uvredljivim prema osobama navedenim imenom i prezinemom, a koje nemaju veze s sadržajem teksta.

Popularni Članci