test

'OD PRVOG DANA SAM BIO PROTIV!' Franković pozdravio povlačenje trase brze ceste preko Omble, a onda podijelio svoju viziju prometa u gradu

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Ivona Butjer Mratinović
Povučena je Studija o utjecaju na okoliš brze ceste Dubrovnik – Zračna luka Dubrovnik, a riječ je o projektu koji je izazvao niz negativnih reakcija lokalnog stanovništva od Komolca preko Dubrovnika do Župe dubrovačke prvenstveno zbog svoje trase. 

Ovo povlačenje je danas komentirao župan Nikola Dobroslavić, a potom i gradonačelnik Mato Franković koji je pozdravio odluku o povlačenju Studije. 

"Ono što sam kao gradonačelnik Grada Dubrovnika više puta isticao je kako mi nismo protiv brze ceste, dapače, mi smo za nju jer smatramo kako nam ona ostvaruje veliku korist, ali ne na štetu po okoliš i kvalitetu života ljudi. Evidentno je kako je ona prva predložena trasa preko Rijeke dubrovačke odnosno preko brojnih izvorišta bila problematična i za takvu, osim naravno građana koji su rekli kako nisu zadovoljni, sam kao gradonačelnik od prvog dana i prvog sastanka na kojem sam bio, bio protiv", izjavio je Franković, a potom podijelio svoju viziju prometa u budućnosti.

"Ono što je ključno i bitno za Grad je da trasa bude kroz tunel Srđ i da to bude taj spoj prema Zračnoj luci. Smatram potpuno nepotrebnim onaj tunel koji je odmah trebao biti poviše Grada jer naša koncentracija prometa je takva da to ne želimo odmah iznad naših glava, ako na Pobrežju radimo veliki park'n'ride sustav, od gotovo 1000 mjesta. Želimo da automobili komuniciraju u tom smjeru i da se napravi pravi spoj kroz Gruž do brze ceste preko Sustjepana, kako su to prvotno Hrvatske ceste zamislile. I da to bude spoj brze ceste. Onda će naši sugrađani i svi koji komuniciraju sa Zračnom lukom moći komunicirati na dva načina - koristeći se starom cestom i brzom cestom. Svi koji su eventualno posjetitelji Grada će dolazeći na taj kružni tok na mostu dr. Franja Tuđmana biti upućivani prema Pobrežju, gore parkirati automobil i dalje se spuštati u Grad javnim gradskim prijevozom. To je budućnost, jedini način i mogućnost rasterećenja gradskih prometnica i davanja prioriteta našim sugrađanima, a istovremeno pružanja usluge", izjavio je Franković.

Odgovarajući na pitanja novinara, kazao je kako ne vidi potrebu za izradom nove studije za cjelokupnu trasu.

"Ona se radi kad se odlučuje za dvije dionice. Sad je jasno kako se odlučilo za dionicu koja je bolja, a to je ona koju građani više žele. Po meni, sad Hrvatske ceste moraju prionuti na posao i raditi sukladno iskazanim željama građana grada Dubrovnika", kazao je Franković.

Ne dijeli mišljenje župana Nikole Dobroslavića koji je kazao kako ne misli kako su Hrvatske ceste definitivno odlučile o drugoj trasi. Dobroslavić smatra kako su Hrvatske ceste uzele vrijeme za razmatranje oko toga koje je rješenje bolje.

"Ne vidim to tako. Poznati su mi ti postupci. Bilo bi nelogično, pa i s troškovne strane. Ne vjerujem da je netko potrošio na stotine tisuće eura, a sad je samo uzeo vrijeme da bi promislio i vratio se na početak. Teško mi je to vjerovati. Mislim kako su Hrvatske ceste odustale od dionice preko Rijeke dubrovačke što je jedino ispravno i što je interes građana grada Dubrovnika te kako su se odlučile za varijantu 2, što je također jedino ispravno i ono što građani grada Dubrovnika žele", izjavio je Franković.

Popularni Članci