NOVU GODINU U GRADU DOČEKAO REKORDAN BROJ LJUDI 'Dubrovnik je nekoć bio najdosadniji grad u regiji, danas imamo proizvod!'
Konferencija za medije na temu Predstavljanje turističkih rezultata 2016.godine održana je danas u prostorijama TZ-a na Pilama, a riječ su imali predsjednik Turističke zajednice grada Dubrovnika i gradonačelnik Andro Vlahušić te direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Romana Vlašić.
Vlašić je tom prilikom kazala kako je Novu godinu u Dubrovniku dočekalo 4 838 gostiju što je devet posto više nego za doček 2016. godine. Najviše je bilo domaćih gostiju te gostiju iz BiH, Slovenije, Portugala, Albanije, SAD-a, Austrije, Italije, Španjolske i Njemačke.
Osim toga, sjajni rezultati zabilježeni su i u prosincu 2016. godine kad je Dubrovnik ostvario 18 154 dolaska turista što je 26 posto više nego u istom periodu prethodne godine te 43 399 noćenja što je 27 posto više nego u prosincu lani.
2016. godina je po pitanju turističkih brojki bila izuzetno uspješna te je u njoj ostvaren milijunti dolazak i preko 3 700 000 noćenja, što je 12 posto više u dolascima odnosno 13 posto više u noćenjima nego lani.

Najviše gostiju u Dubrovniku je lani bilo iz Ujedinjenog Kraljevstva, potom Njemačke, SAD-a, Francuske, Hrvatske, Španjolske. Sveukupan broj dolazaka lani je 1 035 402 uključujući i nautiku, a broj noćenja 3 712 415.

Vlašić je podsjetila kako je TZ grada Dubrovnika radila brojne promidžbene aktivnosti, ali i projekte kao što je Good Food Festival, novoobnovljeni TIC na Lopudu, kapmanje s aviokompanijama pa je uvjerena kako je i to imalo utjecaja na rekordne turističke rezultate. Trud je rezultirao i dvjema titulama šampiona turizma te s ukupno 15 nagrada i priznanja za promotivni film dubrovačkog TZ-a 'Dubrovnik And Time'.
Vlahušić vjeruje kako zavidni turistički rezultatileže u kvalitetnom turističkom proizvodu.
'Nisu toliko važni ni novi letovi, ni kampanje, nego proizvod. Možete pogledati turističke rezultate u Dubrovniku za siječanj, veljaču, ožujak i studeni u zadnje tri godine, sa i bez Zimskog festivala, sa i bez filmova, i vidjet ćete da su Zimski festival i snjimanje filmova u Dubronviku donijeli porast. Nemamo Pelješkog mosta, nemamo autoceste do Dubrovnika. Ali imamo proizvod. Imamo Star Wars, Mercedes, Zimski festival. Ljudi dolaze ako postoji proizvod,' kazao je.
Također je pokazao i turističke rezultate Dubrovnika, Rovinja i Poreča prethodne i 2008. godine kad je nastupila recesija.
'2008. godine u Poreču je ostvareno preko 2 700 000 noćenja, a ove godine preko 3 100 000. Za osam godina su porasli za 400 tisuća. Dobili su autocestu, imaju sve moguće kapacitete. Rovinj je 2008. godine imao oko 2 600 000 noćenja, ove godine oko 3 400 000. Dakle, porasli su za 900 tisuća. Dubrovnik je 2008. godine imao preko 1 700 000 noćenja, a ove godine preko 3 700 000 noćenja. Kako je to jedan grad za osam godina skočio na toliku brojku, dakle za 2 milijuna? Infrastruktura nije važna, Dubrovnik je postao živi grad,' kazao je te dodao kako je Dubrovnik nekoć bio 'najdosadniji grad u regiji, a samo u prosincu je bilo 20-ak koncerata. 'Više je prošli mjesec bilo koncerata u Gradu nego od 2004. do 2008. godine zajedno, i to besplatnih, na otvorenom,' dodao je.

Otkrio je i koji su ciljevi po tom pitanju za narednu godinu.
'Radimo na projektu Nova godina 2018., a radni naziv je Aliens coming. Dakle, cilj je poznati strani izvođač na Stradunu, a u dogovoru s Disneyem i Lucas Filmom napravit ćemo i svjetsku promociju Star Warsa koja će se održati 15. prosinca. Radimo na svjetskoj promociji koja će biti u okviru Zimskog festivala. Zahvalio bih se Tomislavu Dumančiću, regionalnom direktoru Valamara koji je prepoznao vrijednost Zimskog festivala te su odlučili uložiti velika sredstva u zimski program dogodine. najkasnije do kraja siječnja ćemo definirati novogodišnji program i sadržaj 4. Zimskog festivala, za koji ćemo osigurati duplo veći budžet nego ove godine pa će biti i duplo više sadržaja,' najavio je Vlahušić.

Govoreći o turističkim brojkama, istaknuo je kako danas u prosjeku u Dubrovniku boravi 1 600 ljudi dnevno u zimskom dijelu godine, a cilj je povećati tu brojku na 2 tisuće, odnosno 4 tisuće vikendom. Stoga je, kako tvrdi, potrebno 'rebrendirati' Dubrovnik u grad kulture i zabave.