MARKETINŠKI PROJEKT Dubrovnik se još jače probija na američko tržište

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Hrvatska turistička zajednica, putem Predstavništva New York , od 2015. godine punopravni je član „Virtuosa“ vodećih međunarodnih mreža putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance okuplja i nacionalne turističke organizacije. Turistička zajednica grada Dubrovnika , uključila se u ovaj marketinški projekt da bi se povećala „vidljivost“ Dubrovnika na ogromnom tržištu SAD- posebno u segmentu luksuznih putovanja.

Mreža „Virtuoso“ ima godišnji promet od više od 14 milijardi američkih dolara , što je čini najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.

Tijekom  2015.godine HTZ se aktivno angažirala u različitim edukacijskim (prezentacije, webinari) i promotivnim aktivnostima Virtuosa (online i offline oglašavanje, interaktivna webstranica i Virtuoso Composer) ,  nastup na Virtuoso Travel Weeku, s vidljivim rezultatima kroz povećani broj upita Virtuoso agenata i prometa njihovih klijenata.

2016. predstavlja nove izazove i plan je još aktivniji angažman na sjevernoameričkom tržištu (indirektni efekti na području Srednje i Južne Amerike te Europe) uz korištenje svih raspoloživih marketinških alata i aktivnosti (Advisor Development Training – Learning Engagement Advisor Program (L.E.A.P.), Fam Trip za 12-15 top agenata, Virtuoso Destinations & Experiences Directory, Multi-Supplier Themed Travel Emails, Multi-Supplier Travel ASAP Emails, offline oglašavanje, itd.

Sinoć je direktorica TZ grada Dubrovnika Romana Vlašić održala „Webinar“ za 161 agencija iz američkog sustava „Virtuoso“ koji je dio programa (L.E.A.P) , prezentirajući Dubrovnik, s ciljem boljeg upoznavanja dubrovačke turističke ponude s posebnim osvrtom na visokokategorinke, izlete u okolicu, festivale, gastronomiju i sve segmente ponude koji mogu biti zanimljivi gostima visoke platežne moći. Sudionici „Webinara“ imali su mogućnost postavljanja pitanja putem posebnog „Question boxa“ na koja je Romana Vlašić odgovarala nakon završetka prezentacije. 

Popularni Članci